Eerste schoentjes kopen

Ik heb ervaring met shoesme flexibele zool. Dochter liep met de 12 maanden al. Zijn aan de prijs maar ik vind schoenen erg belangrijk, dus voor ons is het waard.
Advies wat ik ook heb gehad, zodra het lopen goed onder de knie is overal op laten lopen, blote voeten, regen laarsjes etc.
 
Ik zou na goede schoenenwinkel gaan. Ik ging met ons zoontje na elferink. Hun hielpen goed. Hier hele smalle voetjes alles te breed wij zitten altijd aan dure schoenen. Ikzelf vind goed zittende schoenen belangrijker als prijs
 
Ik zou even goed google’n wat er aan goede schoenwinkels in de buurt zit en of ze alleen het standaard aanbod hebben of meer speciaalzaak. Dat maakt namelijk wel verschil in hoe ze naar voetjes kijken. Mijn dochter heeft kleine, maar brede voetjes. We kwamen uit bij Bardossa, is een wat klassieker merk, mooie kwaliteit en goede zool. Verder gewoon genieten van je rondstappende meisje!
 
Die shoesme flex zijn inderdaad erg fijn.
Nu dochter, 2,5 jaar, let ik er nog steeds op dat dd zool een beetje flexibel is. Sommige speakers hebben bijvoorbeeld zulke stugge zolen.
 
Ik zou echt naar de winkel gaan voor goed advies, mijn mini nu 1,5 liep toen ze 1 jaar was. Ze kregen een paar shoesme 2e hands in eerste instantie, maatje groter was ook shoesme maar superflex, mensen ze ketterse steeds om, te soepel. Nu heeft ze bananas ook bij shoesme en ze stormt er de hele tent mee door. Inmiddels wel maat 23.
 
We zijn geslaagd voor schoentjes vandaag. ? We zijn super goed geholpen in de winkel en onze dame heeft de hele winkel laten zien dat ze echte schoentjes aan had. ? Ze wilde zelfs niet meer in de wagen zitten, maar heeft het hele stuk terug naar de auto, aan oma’s hand gelopen.
 
Terug
Bovenaan