<p>Mijn kleine man is nu ruim een maand aan het lopen. Binnenshuis loopt hij eindelijk alleen op blote voeten. Met het mooie weer in aantocht wil ik vaker met hem naar buiten en dan zijn schoenen dus wel fijn!</p><p>Ben gaan oriënteren en bij de eerste schoenwinkel hadden ze shoesme schoenen. De man gaf aan binnenkort nieuwe binnen te krijgen en zal mij een berichtje sturen wanneer hij ze binnen heeft. Intussen ben ik bij andere winkels gaan kijken wat ik mooi vind en nou kreeg ik vandaag dus te horen dat je shoesme schoenen het beste pas kan aandoen wanneer je kleine al 12 weken kan lopen. Dat heeft schijnbaar iets te maken met de afronding van de voet tijdens het lopen. Wanneer je ze te vroeg de schoenen met flex zool van shoesme aan doet, kun je een verkeerde loophouding aanleren. Dit was de eerste keer dat ik dit hoorde, want ik dacht juist dat die schoenen voor de allereerste stappen zijn.</p><p>Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen, want ik wil mijn kleine man wel graag schoenen aantrekken. Maar wat is nu goed? Ik weet het niet meer en vroeg mij af of er meerdere zijn die dit verhaal hebben gehoord.</p>