Eerste schoentjes. Shoesme?

Het is juist goed om een flexibele zool te hebben als ze beginnen met lopen. Shoesme en Bunnies heb echt eerste loopschoentjes dus weet niet waar je hebt gelezen hebt maar klopt niet. Ze kunnen juist natuurlijk afwikkelen van de voet als die niet belemmert wordt door stugge zool ?
 
Ik had het nergens gelezen, maar zei de verkoopster in de schoenenwinkel waar ze onder andere shoesme verkochten tegen mij. 
Vandaag bij een shoesme schoenenwinkel geweest om te vragen hoe het zit. Klopte dus inderdaad niks van het verhaal van de verkoopster. Kreeg zelfs te horen dat ze ook nog de verkeerde schoenen adviseerde. Weet nu gelukkig wat het beste is! Wel raar dat er zoveel verschillende dingen worden verteld.
 
Hier ook begonnen op shoesme. Toen hij net de 1e stapjes buiten zette een stel met  zachte flexibele zool aangeschaft. Daarna de flexx waarbij er ribbels in de zool zitten zodat hij de afronding goed maakt met zijn voet. Loopt nu super op zn nikes? ik heb ze eventueel te koop staan op marktplaats, mocht je het willen testen zonder de volle prijs te betalen. Beide zijn nog als nieuw. 
 
Terug
Bovenaan