Eerste sprongetje?

Lieve Marieke,

Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat en dat je zo van je mannetje geniet! Zo hoort het ook!
Leuk dat hij de lichtjes zo interessant vindt. Dan is dit een goede tijd voor Gabriël ;-)
Succes vandaag bij de kinderarts. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Is het een gewone controle?

Veel liefs, Marieke
 
Spannende dag voor jullie Marieke. Ik hoop dat jullie alleen maar positieve dingen horen en dat het traject bij de kinderarts snel kan worden afgesloten (hebben wij vorige week maandag gedaan, jippie!!!).

De indicatie waar ik het over had, is niet iets wat de artsen tegen me hebben gezegd over Lise. Het is één van de principes waar ze in Oei ik Groei vanuit gaan. Of het verder voor ieder kindje klopt, daarvan heb ik geen idee :) Bij Lies lijkt het te kloppen.

Laat je weten hoe het vandaag was?

Liefs,
Arwen
 
Oooh ik dacht al, bij mij hebben ze niets gezegd :p

Het was een 'gewone' controle, voor zover wat ze hebben bekeken gewoon is dan, ik weet niet hoe dat normaal gaat natuurlijk, dus heb geen vergelijkingsmateriaal ;-)

Van lengte zit hij op -1 en gewicht op -2
Dat is op de gemiddelden van op tijd geboren baby's van zijn leeftijd (5 weken en 2 dagen) bekeken. Hij doet het dus ontzettend goed. Ze verwachten dat hij snel op de 0 of zelfs +1 komt, gekeken naar de snelheid waarmee hij groeit.

Ze hebben wel vrij lang naar zijn hartje geluisterd, maar ik weet niet of daar nu wel of niet wat mee is volgens hun. Over 6 weken moeten we weer terug komen, dus helaas zijn we nog niet klaar.

De wachttijd was overigens echt belachelijk... We hadden een afspraak om 15.50, om 16.45 werd hij eindelijk gewogen en gemeten en toen mochten we om 17.00 naar de arts. Die dus een sacherijnige Gabriël kreeg, half 6 was het weer volgende voedingstijd dus het te vroeg wakker worden gemaakt en al dat gefrunnik vond hij helemaal niks.

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan