als eerste ben ik moe moe en nog eens moe! Ik was vergeten hoe moe je kunt worden van zo'n krummeltje! Verder met vlagen misselijk, gelukkig (nog) niet zo erg als bij de 1e, toen was het echt vreselijk, hele dagen misselijk.. pfff. Mijn eetlust is ook al een stuk minder geworden, al komt dat niet altijd door de misselijkheid. Ook heb ik nu veel meer last van de hormonen, niet normaal! Kan soms toch in een keer boos worden, om niks! En de tranen zitten ook hoog.. heel raar!
In mijn buik voel ik ook weer van alles gebeuren, veel steekjes overal. Toch wel best weer eng iedere keer.. Maar zolang ik geen bloed verlies zal het wel goed zijn denk ik. Ik denk dat dat komt doordat alles weer gaat verschuiven, bij mijn dochter kon ik dat ook heel duidelijk voelen.
Waar ik me soms ook wel zorgen over maak zijn mijn borsten, ik voel nog helemaal niks! Bij mijn dochter deden ze meteen heel veel pijn, en nu voel ik niks.. Ik weet wel dat alle zwangerschappen anders zijn, maar daar krijg ik wel veel twijfels van! Ik zal blij zijn als we de echo hebben en met eigen ogen die kleine kunnen zien spartelen.. Want ondanks alle onzekerheden gaan we natuurlijk van het beste uit!
Maar ik neem alles voor lief, want je krijgt er zoiets prachtigs voor terug! dan wil ik best even afzien hoor!