eerste symptomen

Nu we toch een juni forum hebben en allemaal NET zwanger zijn: wie heeft al ergens 'last' van?

hier grote, pijnlijke borsten en vandaag voor het eerst een beetje misselijk. Maar of ik daar nu zo blij mee ben?

ik heb al vanaf dat ik weet dat ik overtijd was pijnlijke borsten en ben ook misselijk ik eet me 3 keer in de ronte en word super gek van de hormonen ik heb de zelfde syptomen dan bij mijn eerste zwanerschap 6 jaar geleden maar dat misselijke mag van mij weg gaan !
ik moet 28 oktober voor het eerst op controle en dan zien we het wel

groetjes kelly

oehh ja mijn borsten beginnen nu ook wel pijn te doen, maar de misselijkheid heb ik al 2 weken, jammer genoeg.
Wat je kan doen tegen misselijkheid, als je er vooral 's morgens last van hebt is vóórdat je opstaat 1 of 2 crackers te eten, daarna nog ongeveer 10 minuten blijven liggen en dan rustig opstaan. (Leg de avond ervoor alvast de crackers naast je bed klaar zodat je niet alsnog eerst op hoeft te staan.) Het werkt bij mij goed. Heb dit 2 dagen geleden voor het eerst gedaan en heb me de hele dag goed gevoelt. Was wel weer eens lekker na elke ochtend een misselijk en draaierig gevoel.

groetjes

ik wist dat ik zwanger was, omdat ik een week voor de test zere borsten kreeg en die zijn er nog steeds! soms heel erg zelfs...dat ik er snachts wakker van word.
ook dat is een kwaal...ik slaap heeeel slecht..veel wakker.
en verder....euhm nee niet echt...ja wel van die dagen dat ik gewoon niks uit mijn handen krijg. net als vandaag...het is nu 18.30 maar ik zit nog steeds in mijn nachtgoed! haha...erg he?!

Ik heb nu op dit moment pijn op mijn borsten als ik er op druk :) anders niet weet niet of dat normaal is trouwens ??????? heel af en toe kokshalzen (sorry) en ik slaap ook heel slecht,heb ik altijd al gehad maar nu met de zwangerschap nog erger.......
Kijken wat er nu nog gaat komen...

Fijn weekend dames........

Bij mij waren de eerste symptomen pijnlijke borsten en mega vermoeid.Sliep de eerste week ook super slecht.Vanaf week 6 dagelijks misselijk in de ochtend.Geef dan over en dan ben ik het wel kwijt.
Heb erg weinig trek en heb al 2wk geen koffie meer gedronken,dat staat mij zo tegen.
Nu inmiddels 7,2 weken.Nog steeds misselijk en pijnlijke borsten,vermoeid.
Maar neem alle symptomen voor lief.Het hoort er nou eenmaal blij en heb het er allemaal voor over.

Gr. Suusje

als eerste ben ik moe moe en nog eens moe! Ik was vergeten hoe moe je kunt worden van zo'n krummeltje! Verder met vlagen misselijk, gelukkig (nog) niet zo erg als bij de 1e, toen was het echt vreselijk, hele dagen misselijk.. pfff. Mijn eetlust is ook al een stuk minder geworden, al komt dat niet altijd door de misselijkheid. Ook heb ik nu veel meer last van de hormonen, niet normaal! Kan soms toch in een keer boos worden, om niks! En de tranen zitten ook hoog.. heel raar!
In mijn buik voel ik ook weer van alles gebeuren, veel steekjes overal. Toch wel best weer eng iedere keer.. Maar zolang ik geen bloed verlies zal het wel goed zijn denk ik. Ik denk dat dat komt doordat alles weer gaat verschuiven, bij mijn dochter kon ik dat ook heel duidelijk voelen.
Waar ik me soms ook wel zorgen over maak zijn mijn borsten, ik voel nog helemaal niks! Bij mijn dochter deden ze meteen heel veel pijn, en nu voel ik niks.. Ik weet wel dat alle zwangerschappen anders zijn, maar daar krijg ik wel veel twijfels van! Ik zal blij zijn als we de echo hebben en met eigen ogen die kleine kunnen zien spartelen.. Want ondanks alle onzekerheden gaan we natuurlijk van het beste uit!
Maar ik neem alles voor lief, want je krijgt er zoiets prachtigs voor terug! dan wil ik best even afzien hoor!

Dag Dames,

Wij weten nog maar 3 dagen dat we zwanger zijn. Zitten in week 4 maar ben achteraf gezien al een dikke week veel prikkelbaarder. Heb last van mn rug Niet extreem maar wel goed voelbaar... Nu 3 keer een vlaag van misselijkheid gehad. (waaronder vanmiddag toen ik de poepluier van mn neefje moes verschonene hahaha... Kon wel kotsen lol Maar dacht how niks laten merken niemand weet het nog....)
Heb wat last van hoofdpijn en nu net voor et eerst pijnlijk gevoel in mn rechter borst.
Verder de gehele dag door steekjes in mn buik had ik de vorige zwangerschap niet (dit is een MK geworden) dus ergens ondanks dat het ergens onrustig voelt geeft het juist rust. Mn darmen zijn heel actief... veel windjes normaal nooit last van, en HONGER!!! haha...
Maar voel alles niet als last hoor hoewel het al wel heel wat is voor zo'n prille zwangerschap hihi.

X

Terug
Bovenaan