eerste symptomen

Wil het niet allemaal 'kwaaltjes' noemen, klinkt zo negatief. Maar merk wel aan veel dingen dat ik zwanger ben. Vooral heel moe, slecht en licht slapen, pijnlijke borsten, met vlagen misselijk en HONGER....eet me echt drie slagen in de ronde, hoop dat dat snel overgaat:) Verder heb ik een giga gebrek aan concentratievermogen. Niet echt handig op m'n werk:) En oh ja, m'n 'buien' uiteraard niet te vergeten...maar dat is vervelender voor mijn vriend dan voor mij...haha. De waterval aan tranen is wel minder nu... Ben nu zeven weken en 2 dgn zwanger en als mijn kwaaltjes zo blijven, vind ik het prima! Zo niet, dan slaan we ons er ook wel doorheen. Weet tenslotte waar ik het voor doe!

Ik heb dagen erbij zitten dat ik helemaal niets kan doen dan op bed liggen, voor me uit staren en niets doen.. Oh en om alles kan huilen!
Verder dagen dan ik de hele dag door misselijk en onwijs moe ben. Dan weer dagen dat alles picobello gaat en het huis glinstert!
Sinds een paar dagen heb ik een beetje pijnlijke borsten, vooral m'n rechter. En erg last van steken in m'n buik, rug, heup en schaamgebied..
Idd geen bloedverlies dus probeer me niet druk te maken.
Morgen een termijnecho dus hoop eigenlijk het hartje te kunnen zien kloppen! Spannend :)

De afgelopen 5 dagen ben ik echt ontzettend misselijk geweest. Werd er 's nachts zelfs wakker van. Verder wat steekjes in m'n onderbuik, maar dat zal de baarmoeder wel zijn die aan het groeien is. Heb de innesteling wel gevoeld. 1 Hele felle steek net boven je schaambeen. Leek wel of ze er met een mes in staken. Heel vreemd, maar daardoor heb ik nu wel het idee dat het deze keer goed zal gaan.

Misselijkheid is sinds gisterenmiddag redelijk weg.
Is natuurlijk niet fijn, maar je hoort mij absoluut niet klagen. Als ik daardoor over 8 maanden een gezond kindje op de wereld kan zetten, dan vind ik het allemaal prima.

Voel me nu wel totaal anders dan in juli en toen is het geëindigd in een mk. Dat vind ik wel hoopgevend.

Ik heb sinds vandaag allemaal pijnlijke steekjes in mijn onderbuik. Ik lees dit bij meerdere terug en dat geeft me toch wel een iets geruster gevoel. Maak mezelf namelijk druk dat het weer fout gaat....Was het maar volgende week woensdag. Dan hadden we rond dit tijdstip onze eerste echo achter de rug...

Terug
Bovenaan