Eerste tand!!

Hoi,

Bij Mats (25 januari) hebben we vandaag zijn eerste tand ontdekt! We hadden al een vermoeden gezien zijn luieruitslag en vreemde poepluiers maar volgens mij is dit best wel vroeg!

Dat tandeloze bekkie is dus binnenkort voorbij...

Hebben jullie kindjes al tanden? Hoe oud waren ze toen?

Groetjes Martinique

Hoi,
Bij Quinn hebben we sinds zondag de eerste tand ontdekt. Hij sliep de nacht ervoor slecht en was 3x wakker met huilen. 's Morgens ontdekten we zijn eerste tand, nou ja... een witte ribbel. Nu zag ik ook al een tweede tand doorkomen.
Quinn is nu 4,5 maand (van 22-01) dus dat is best snel.Het hoeft normaal pas na 6 maanden.
Groetjes Veerle

Max is van 20 januari en had de dag voordat hij 4 maanden werd, dus 19 mei, zijn eerste tandje. Hij was er dus echt heel vroeg bij. Maar zijn papa en mama hadden ook met 4 maanden tandjes. Inmiddels heeft hij 2 ondertandjes en waarschijnlijk komen binnenkort zijn boventandjes door, gezien zijn gekwijl en de gigantische hoeveelheid poepluiers!

Hai

Loek is van 22 feb en is nu dus 3,5 maand (...) Sinds een week is hij bezig met zijn eerste tandjes. Het zijn nog twee lichte verdikkingen onderin en ze worden steeds dikker. Ik denk dat het een dezer dagen wel door zal komen. Hij kwijlt en bijt al weken.
Hij is echt vroeg! Ik nam het niet zo serieus toen de oma's zeiden dat het wel eens tandjes konden zijn. Hij is immers nog lang geen 6 mnd.... Dus toch!

Groeten
Rosanne

hoi,
Joany is volgens mij ook met haar tandjes bezig ze kwijlt en bijt overal op ze is nu 4 maandjes dus ben benieuwd op het cb zeiden ze ook al dat het gezien de symtomen goed kon. Ons zoontje kreeg echt super laat zijn tandjes volgens mij was hij rond 1 jaar toen ie eindelijk tanden kreeg .

groetjes,
marike

Wat verstaan jullie precies onder "vreemde poepluiers"?

Mijn zoontje Niels is gisteren 4 maanden geworden. Hij knauwt en bijt al tijden op van alles en nog wat. Ook kwijlt hij er lustig op los. Hij slaapt ook slechter dan anders. Ik zie in zijn mondje nog niets, maar sinds vorige week woensdag is elke luier een poepluier (met als gevolg flinke luieruitslag). Zouden dit toch voortekenen van een tandje zijn?

Groeten,
Anita

Hoi!

Jason is volgens ons ook al met zijn 1e tandje bezig. Ik vroeg me zelf ook al af of het niet wat vroeg was, maar het valt dus nog mee.. Jason is van 5 maart 2007 dus hij is a.s. maandag 16 weken. Hij kwijlt echt ineens verschrikkelijk en heeft verschrikkelijke huilbuien.... Zo ineens... En eergisteren heeft ie mij nog net niet ondergepoept... Zijn (net nieuwe) broekje zat helemaal onder zijn rompertje en de hoes van het aankleedkussen... Gelijk eruit geprobeerd te wassen, maar het broekje is gewoon verkleurd...
Nouja.. jammer maar helaas..

Maar in ieder geval zijn er dus kleintjes nog sneller dan Jason.. Dacht echt ff dat ik ze zag vliegen, dat het nog helemaal niet kon..
Ben weer gerust gesteld..

Liefs,
Esther

Berend heeft al  2 tandjes!!

erg eng met borstvoeden, maar verder vind ik het een prachtig gezicht! Het lijkt er op dat de twee tandjes aan de bovenkant er ook al aan komen....

Terug
Bovenaan