Eerste tandje wanneer?

hey moeders, vaders.


even een vraag onze dochter is nu 11 maanden,
en heeft nog geen tandjes.
is dit erg?
onze andere kinderen hadden hun eerste  tandje al rond de 6 a 7 maanden.
graag zou ik hier meer over willen weten maak me best zorgen.
waarom ze nog geen tandjes heeft.
maar aanstaande woensdag naar de cb dan vraag ik het ook aan ze.
maar wilde graag jullie reactie's




liefs mammie
 
Hoi mijn zoontje is nu 10,5 maand en heeft al 6 tanden, maar maak je niet druk want ik werk op een kdv en daar zit ook een kindje van 11 maanden met helemaal geen tanden.Het cb had tegen dr moeder gezegd dat ze zich ook geen zorgen hoefde te maken ......ze komen echt wel!!!!

liefs Daphne
 
Hoi. Mijn oudste zoontje kreeg zijn eerste tandje met krap 5 maanden, en toen ik 1 jaar werd had ie bijna zijn complete gebitje al.. Die was hier heel snel mee!
Ik sprak toen iemand op de babyzwemles en haar dochtertje liep met 10 maanden en had toen nog geen tandjes en de mijne liep nog bij lange na niet maar had al heel veel tanden..
Alles op hun eigen tijd zie je wel.. Het komt vanzelf!!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)
 
Hoi hoi,

mijn dochter kreeg haar 1ste tandje ook pas heel laat, ze was toen bijna 11 maanden. Dus niks om je ongerust over te maken! Andere kindjes hadden ook al idd veel eerder tandjes. Maar denk maar zo.... Zolang ze nog geen tandjes hebben, hoef je je ook niet druk te maken om het poetsen hihi. En ze komen echt wel!

Groetjes CJ
 
hoi hoi,



bedankt voor jullie reactie 's
het klopt wel wat jullie zeggen.
onze dochter kan al zitten en en staat al in de box.
en sinds afgelopen zaterdag zet ze al 2 stapjes.
en over die tanden   net wat jullie zeggen komt vanzelf wel.

heel veel liefs mammie
 
Ik geloof dat mijn dochter dan wel erg snel is! Mijn dochter is nu ruim 4 maanden en krijgt nu al haar eerste tandje. Je kunt echt al het tandje zien zitten. Ze kwijlt nu ook veel meer en heeft er best wel last van. Heb haar nu maar een bijtring gegeven die je kunt koelen in de koelkast dit blijkt nog wel eens te helpen. Maar het komt van zelf wel hoor....de een is gewoon wat sneller als de andere.
Wanneer behoren kinderen dan officieel tandjes te krijgen?

Groetjes Marian
 
hoi dat verschild per baby mijn dochter heeft nu 2 tandjes onder ze is 5 maand eerste met 4 maand en 2 vandaag door ook boven zitten witte puntjes maar wil nog niej zeggen dat ze snel komen ze is vanaf 8 weken al bezig met haar tandjes en nu dan pas door verschild per kindje liefs carola
 
Hallo allemaal,

Even een iets ander vraagje wat er wel mee te maken zou kunnen hebben (ik weet het anders ook niet). Mijn zoontje, goed 3,5 maand oud is sinds een dikke week veel meer aan het kwijlen en op zijn vingertjes aan het kauwen. Het is geen zuigbehoefte want toen ik mijn eigen vinger even in zijn mondje stopte heeft hij er echt een tijdje op gekauwd. Is dat het begin van tandjes krijgen???? (zou wel erg vroeg zijn natuurlijk) of hoort het "gewoon" bij zijn ontwikkeling.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan