Eerste tandje!?

Hoi,

Kay had met de 4 maanden al 2 tandjes beneden..
Nu dat hij 9 maanden is heeft hij er 6..
4 beneden en 2 boven. De 2 bovenste zijn vandaag doorgekomen, zo schattig  haha!

We zijn dus al wat maandjes aan het poetsen..

Esmé mv Kay

ps: Mooi meiske!

hoi,
jayden is nu 8,5 maand en heeft al 7 tanden!!!!
hij was 22 weken toen hij de eerste tand kreeg.
begon idd met een puntje maar na 2/3 weken worden ze duidelijk
zichtbaar.
x char mv jayden

Haai!

Thomas doet een beetje gek met tandjes krijgen.. Zo is ie het liefste jongetje en zo is het een dag lang de grootste etterzak! Duurt ook nooit lang, gelukkig. Maar dat heeft wel tot gevolg dat er altijd "opeens" tanden lijken te zitten!
In een tijdsbestek van 2 weken had ie er 6 zichtbaar. En van de week was nummer 7 zomaar opeen zichtbaar. En we vermoeden dat er nog meer aankomen, Joepie!!!
Thomas word volgende week 9 maanden.

Gr. Marieke

Hoi Lynn, wat een mooie stoel heb jij zeg! Twan en ikke hebben 'm ook!

Ik heb mijn twee tandjes ongeveer een maandje of 2. (ben nu bijna 8 maanden). Het duurde een weekje of twee en toen kon je ze goed zien. En ik kan er ook heeeeeel hard mee bijten!! En nie alleen in m'n liga!!!
Mijn bovenste tandjes zijn er bijna!! Eentje komt echt vandaag of morgen, die ander duurt ook niet lang meer, maar die staat nog niet op knappen. Ik poep lekker al daaaagen alles onder. M'n bed, m'n kleding, de box, alles!!
Maar goed. Sterkte met je tanden! En tot ziens!! (vind jou ook wel een leuk meisje hoor!)
MAZZEL!! Kian

Hoi hoi,

Hoe dat zit met die tandjes ,weet ik niet.Tess is 7,5maand en nog geen tand in zicht...Maar ik wou toch wel even zeggen dat je een prAchtig meisje hebt.Wat een lief dotje.

Groetjes Kitty en Tess.

onze daimy is van 14 augustus en en is nu dus bijna 9 maanden en heeft nog geen 1 tandje

Hallo,

Tijn had al 3 maanden 2 ondertandjes en nu zijn dan sinds zaterdag ook 2 boventandjes door, alleen niet de middelste 2 maar die daarnaast, nu is hij dus een soort van dracula! Dat zal een grappig gezicht zijn als die boventandjes eenmaal helemaal door zijn.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Marin is sinds vorige week 8 maanden en heeft no9g geen tandjes.

Ik heb trouwens ook een poosje gehad dat ik niet kon inloggen/reageren hier, werd internet ook afgesloten. Maar toen heb ik de nieuwe update van windows geïnstallerd en toen lukte het wel weer. Misschien bij jou ook??

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan