eerste tien

A

Anoniem

Guest
JOEPIE!!!!!!

Ik ben mijn eerste 10 zwangerschapskilo's kwijt. Oke, ik heb er ruim een jaar over gedaan, maar het begin is er. Eigenlijk pas de laatste 2 maanden gaat er ook daadwerkelijk iets vanaf. Daarvoor werkte het nooit. Nu nog 19 te gaan . Maar de aanhouder wint.

groetjes Linda

Hoi Linda,
gefeliciteerd!! Heel knap van je hoor, ik weet hoe moeilijk het is, ik was in totaal 26 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap, gelukkig allemaal weer kwijtgeraakt. Maar inmiddels zag ik dat de weegschaal weer 6 kilo extra aangaf van de week, het blijft een drama, dat afvallen en ik weet inmiddels echt wel hoe het moet hoor maarja ik vind de verkeerde dingen zo lekker!

Jij in ieder geval nog succes met de laatste kilo's,
groetjes van Sonja

Geweldig Linda,

Heel goed gedaan. Gelukkig hoef ik er niet aan te geloven. Was maar acht kilo aangekomen en die waren er naar de bevalling direct af. Nu val ik door het bewegen dat ik nu veel meer doe als voor Maaike zelfs nog wat extra af.

Ik heb echt enorm veel bewondering voor je dat je al zoveel bent afgevallen en volgens mij is het begin altijd het moeilijkst. Dus de rest gaat je ook zeker wel lukken.

Groetjes
Inge

Hoi Linda,

Wat goed van je meid! De aanhouder wint inderdaad. Ik ben nog geen echte aanhouder, maar hoop het ooit ook te kunnen, net als jij.

Ga zo door!

Groetjes,
Shivana

hoi linda,

wat goed gedaan zeg!
je hebt er al een derde vanaf!
ik wou dat het bij mij ook lukte,
maar er komt helaas alleen maar meer bij op het moment
en dan loop ik zelfs bij de dieetiste...
maar ooit.....haha...
jij hebt ze er in ieder geval lekker af
ga zo door!!!!

groetjes mascha

Wat goed!!!!
En nu blijven volhouden...(wel erg moeilijk met de sint en kerst).
En heb je weer een bedeltje erbij?

Goed hoor.... enne vooral zo door gaan.....

xx

JEEEEE, knap van je! En die andere kilo's gaan er ook nog wel vanaf!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan