eerste tien

hoi,wat knap hoor.ik moet er eigenlijk nog zo,n 8 kilo af hebben.was 30 kilo aangekomen in de zwangerschap,maar weet hoe moeilijk het is.alles is zo lekker!!!!!!!!!!
en in deze tijd met de kruidnoten enz.....is het extra moeilijk.

succes

ps zit je nog wel op  de valtaf.nl site???ik nooit meer

gr petra

@Petra
Ik hou het inderdaad nog wel bij op de valtaf site. YES is ook echt heel erg goed bezig daar

@mv-Mick
Ik heb vorige week een bedeltje gekregen voor de eerste 5 kilo. Nu krijg ik er weer een bij 15 kilo, nog 5 te gaan dus

Hoi Linda,

GOED ZO!!! en nu vooral volhouden inderdaad...ik vind het zo knap van mensen die er alles aan doen om ook af te vallen!!

Ik had er maar 9 kilo bij en was na 2 maanden alweer lichter dan voor m'n zwangerschap, ik ben ermee gezegend en hoef er dus niets voor te doen, daarom mijn bewondering voor mensen die er zo hard voor vechten en het ook volhouden!!

Dus hup die andere 19 gaan er ook nog wel af!!!

Groetjes
Angelique

He linda,
Petje af hoor echt super goed!!!
Het eerste  begin is gemaakt en ook voor dit geldt de volhouder wint... of verliest een groot aantal kilo's.

Misschien een kleine stimulans,   Ron (mijn man) is inmiddels 2 jaar intensief aan het lijnen weliswaar met behulp van een maagband. Nog 4 kilo te gaan en dan is hij totaal 50 kilo afgevallen. Uiteraard met vallen en opstaan en een kleine terugval, maar ik denk dat het resultaat er zeker mag wezen.

Meid heel veel succes met de afvalstrijd
liefs Achnita

Meid, je mag echt super super trots op jezelf zijn !!! Want afvallen is zooooooooooooo moeilijk!!!! Echt goed van je!!

Hoi!
Nou, mooi zeg, die 10 kun je maar kwijt zijn..haha
Ik dacht alleen toen ik eens een foto van je hier zag dat je helemaal niet te zwaar was hoor..oeps?
Of ligt dat aan mij?
Nouja, je eigen beleving telt he!
Ik heb er zelf nooit geen moeite voor gedaan. Weeg nu amper 55 kg, bij 1,77, en drie zwangerschappen verder..Woog voor de eerste 58 ofzo..dussss
Maar als je je goed voelt bij wat minder kilootjes, lekker ervoor gaan!!
Succes!
Rina

Heel knap Linda!
Kan me zo voorstellen dat het onwijs moeilijk is, maar wat zul je trots zijn dat je dit al bereikt hebt!
Liefs Anouk

Knap, knap, knap!! Ik ben trots op je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moet je je niet schuldig voelen als je met de feestdagen eens een  drinkt...!!

Heb je nog een tip voor ons? Want 10 kilo is echt veel. Daar heb je vast wel iets bijzonders voor gedaan?

Veel groetjes
Babybelle

Terug
Bovenaan