Eerste vaccinatie onnodig gegeven

@gebruiker10054521: Ik heb hem met 30 weken gehaald..Wat vervelend dat jouw dochter ook zo heftig reageerde op de eerste vaccinatie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook over nadacht om naar de HAP te gaan. Kende haar zo helemaal niet..schrok er ook behoorlijk van. Achteraf was het idd gelukkig gewoon van de prik maar ik vroeg me echt af of er niet wat anders aan de hand was, zo ziek dat ze was.
@JV: Goed dat jij zelf op onderzoek uit bent gegaan. Ik heb spijt dat ik dat niet heb gedaan. Ging er gewoon vanuit dat het allemaal goed zat en mijn dochter gewoon de juiste inentingen kreeg. Maarja, ik kwam er dus vanochtend achter dat het niet (nu al) nodig was om haar zo ziek te laten zijn. Neem het mezelf ook wel een beetje kwalijk dat ik niet wat meer research heb gedaan. Maar vind het vooral de verantwoordelijkheid van het medisch personeel. Maargoed, het is inderdaad wel rommelig verlopen dat klopt. En het zal vast te maken hebben met nieuw beleid etc. 
Ik heb het CB overigens wel gebeld. Ze begrepen dat ik kwaad was en ze wisten ook wel degelijk van het nieuwe schema af. Mijn eigen verpleegkundige of de jeugdarts gaan me nog terugbellen om hier verder over te praten.
 
Ik heb ook de kinkhoest vaccinatie tijdens zwangerschap gehad en wij volgen ook de 3-5-11 maanden vaccinatie programma. Vanaf 2020 en alle nieuwe zwangere geld dit voor iedereen. Neem aan dat ze dat niet voor niets doen.
Kut dat je kleine ziek is geworden van de vaccinatie, maar dat had iedere kleine kunnen overkomen en had ook kunnen gebeuren bij de 3 maanden denk ik dan maar
 
Geachte, 
 
Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan.
Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 
  
Met vriendelijke groet,
 
Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade
 
 
Contactgegevens:
 
alkemadenoa@gmail.com
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u
 
Geachte, 
 
Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan.
Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 
  
Met vriendelijke groet,
 
Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade
 
 
Contactgegevens:
 
alkemadenoa@gmail.com
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u
 
Terug
Bovenaan