Eerste vaccinaties gehad!

De kleine slaapt, moppert, slaapt weer, drinkt enz.... alleen bij mama moppert hij niet. Dus nu we aan het uitbuiken zijn van de mac licht ie lekker bij me met een klein beetje koorts..... komt goed!!

Hier ook een slaapjurkje. Ze heeft maar 50 cc van haar flesje op en hoefde niet meer. Ligt nu lekker naast me op de bank te slapen. J
Hoop dat ze haaf flesje van half 11 wel drinkt, want heb niet zoveel zin om er snachts uit te moeten.....

Connor lijkt het ergste gehad te hebben nu.... hij lachte net alweer en heeft echt een hele flinke voeding gedronken! Nog een beetje verhoging, 38,2 dus morgen is ie vast weer in orde....
@mirjam ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen want zo'n dag als vandaag is wel slopend! Ik ga ook lekker vroeg mijn bedje in, wel nog een late voeding natuurlijk, maar dan zet ik wel de wekker....

pfffff..... wat een nacht zeg!
Lise is wel 100x wakker geworden en ze lag maar te kreunen en te piepen, zo zielig!
Ze had gisterenavond wel haar flesje op dus vol goede moed naar boven, maar helaas.
Ben er dus wel 100x uitgeweest (manlief hoorde niks grrrr) en ben nu dus helemaal gesloopt.
Om half 6 dan maar een bv en sinds 6.15 uur slaapt ze nu lekker. Hopen dat het over is en dat ze vandaag weer lekker zichzelf is.
En bij connor?

Connor is er klaar mee, heeft heerlijk geslapen tot 7.10 uur! Was blij dat hij wakker was want ik was vergeten de wekker te zetten. We waren nu nét op tijd op school voor de oudste. Hij is er in ieder geval helemaal overheen hoor. Weer een vrolijk pretlettertje hier! Hoop dat Lise ook is opgeknapt inmiddels.

Tjerk heeft ze dinsdag gehad en zit niet lekker meer in zijn velletje. Echt koorts heeft hij niet maar je kunt merken dat hij niet zichzelf is. Heb nu 2 drama dagen achter de rug terwijl het dinsdag zo goed ging. Hij jengelt van 's morgens 7 tot 's avonds 9 uur. Hij slaapt de nachten wel redelijk goed.

Terug
Bovenaan