Eerste vaccinaties

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p><p>Onze kleine man krijgt vanmiddag zijn eerste vaccinaties. Ik merk dat, de normaal zo nuchtere ik, hier toch wel zenuwachtig voor word. Ik krijg ook veel verschillende tips zoals een koud washandje meenemen en een warm badje naderhand. </p><p>Hoe zijn jullie ervaringen? Hebben jullie kleintjes hier veel last van gehad en zo ja, hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Tips zijn welkom?</p>

Ik heb nadat de prikjes gezet waren die plekken gemasseerd en fietsbewegingen gemaakt met de beentjes. Na de eerste prikjes heeft ze bijna alleen maar geslapen. Steeds als ze wakker was die fietsbewegingen gemaakt. Verder heeft ze tot nu toe geen last van de prikjes gelukkig.  Hopelijk is dat bij jou kindje ook zo. Verder je kindje lekker veel knuffelen en vandaag verder niks meer gaan doen. 

Hi, het is bij alle kindjes heel verschillend. Ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan behalve veel knuffelen en bij me houden. Bij koorts geef ik een zetpilletje en dan zakt t gauw. Ze heeft er nooit echt mega veel last van gehad op wat koorts na. Ik ga ook vanmiddag weer voor vaccinaties maar ze is inmiddels al 6 maanden. Succes! 

Thanks voor de tips! 
Hopelijk reageert mijn kleintje er ook niet heel heftig op. We gaan het zien vanmiddag... jij ook succes vanmiddag Rooslii!

Ik was van tevoren ook heel zenuwachtig. Ons zoontje heeft na z’n eerste prikjes veel geslapen, ietsjes verhoging gehad en ‘s avonds behoorlijk wat gespuugd. Heeft geen last van z’n beentjes gehad. De volgende dag was hij weer helemaal de oude. Wij vonden het heel erg meevallen! Geen zorgen dus! 

Mijn oudste was dan altijd hangerig. Lichtte verhoging in de nacht. De jongste ( heeft net de 14 maanden prikjes gehad) heeft nog nooit een reactie op de prikjes gehad. 

Onze kleine heeft ze twee weken geleden gehad en was daarna 1,5 dag jengelig en sliep minder goed. Geen koorts, maar hij had duidelijk last ervan. Uiteindelijk na een hele slechte nacht hem een zetpilletje gegeven en toen voelde hij zich beter. Veel bij me gehouden, dat wilde hij het liefst. Lekker samen op de bank gehangen met Netflix aan. Na een dag of 5/6 had hij nog zo'n dag en toen was het over. Viel reuze mee gelukkig. 

Terug
Bovenaan