Eerste vaccinaties

Mijn zoontje heeft er ook nooit last van eigenlijk. En hier bij de 1e prikjes ook veel geslapen, dus dat is wel lekker! Verder had hij nergens last van.

De eerste vaccinaties vielen hier reuze mee. Hij was 2 dagen wat hangeriger dan normaal en wilde het liefst lekker bij je zijn. We hebben zijn beentjes vooraf en erna goed gemasseerd en konden niet echt merken dat hij last had van z'n benen. 
De tweede keer kreeg hij koorts, maar ook dat viel wel mee. 

Tot nu toe valt het allemaal reuze mee. Natuurlijk wel gehuild toen de prikjes gezet werden, maar daarna vrijwel direct stil. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
nogmaals dank voor jullie tips en gedeelde ervaringen!

Geachte, 
Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan. 

Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 
Met vriendelijke groet,
Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade
Contactgegevens:
alkemadenoa@gmail.com

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u 

Hier niks gemerkt na de eerste prik, idd ruim broekje... masseren van de plek, ik weet niet of dat prettig is. Heb zelf de kinkhoest vaccinatie tijdens de zwangerschap gehad en vond het niet fijn als je erover heen ging, toen wist ik weer hoe dat voelde. Eigenlijk om die reden zou ik het niet doen, maar wie weet is het voor de kleine eigenlijk wel fijn..
Bij mijn oudste dochter hebben we nooit iets gemerkt van geen enkele prik trouwens..

Terug
Bovenaan