Eerste verjaardag

<p>Hai,</p><p>Mijn zoontje wordt bijna 1 en ik zit in een dilemma wat betreft zijn verjaardag. En dan vooral over van hoe laat tot hoe laat. </p><p>Mijn eerste gedachte ging uit naar van 11:00 tot 15:00. Omdat wij geen eters ect willen. Maar nu slaapt mijn zoontje meestal tussen 13:00 en 15:00.. Dus waar doe je goed aan. Gewoon zijn verjaardag vieren van 11:00 tot 15:00 en maar zien of hij überhaupt slaapt en anders om 15:00 op bed leggen? Of zijn verjaardag van 11:00 tot 13:00 vieren? (Wel heel kort ?) of pas na 15:00 uur? Maar dan duurt het al gauw  tot 18:00 en dat je dan dus mensen zonder eten de deur uit moet sturen. </p><p>Ik zat ook nog te denken om het te vieren van 11:00 tot 17:00 met de medeling dag hij tussendoor wel ergens even slaapt. Maar dat lijkt me weer zo meeeeega lang. </p><p>Zoo lastig! Iemand tips? </p>

Hoi hoi, 

Misschien in de ochtend doen van 9.30-11.30 en van 14.30-17.00 heb je geen eters en is het fijn verdeeld over de dag?
wij zelf hadden het vanaf 14.00 gedaan en ik heb aan mijn ouders en schoonouders gevraagd of ze toendertijd iets wilde koken. Zelf had ik ook nog wat gekookt, opwarmen en klaar.

succes. Iig 

Ik moet er een beetje om lachen sorry 
waar maak je je druk om ? Je ziet wel wat er gebeurd waarschijnlijk is het allemaal veels te interessant en gaat hij echt niet slapen 
vind het wel aandoenlijk hoor hoe je hier over na denk maar ook een beetje overdreven 
come on its his bday ???

Ik zou dan gewoon mensen uitnodigen vanaf 10 uur tot 17 en melden dat hij meestal smiddags even slaapt..kunnen ze zelf kijken hoe laat ze komen. 
Wij deden gewoon hele dag, savonds makkelijk wat broodjes en soep voor diegenen die van ver kwamen en toch wat wilden eten. Niet te moeilijk doen.

Terug
Bovenaan