Eerste verjaardag!

Hoi,

ik had van de week al een keertje gereageerd, maar natuurlijk werd de reactie weer eens niet geplaatst, weg... Stom forum...
Ben wel benieuwd wanneer jullie kindjes precies jarig zijn, Tijn de 14e januari (van de rest ook vast nog wel terug te zoeken, maar misschien leuk even een lijstje te maken?)

Ik begin er ook al langzaam over na te denken. Lastig, Tijn heeft niet echt vaste slaaptijden. We willen echter in de middag wat mensen uitnodigen. Willen het eigenlijk klein houden, maar met alle naaste familie hebben we toch al snel een man of 20 hier.
Ing: wat een superidee, zo'n lijstje op internet. Zoch zoiets eigenlijk al een tijdje. We wilden het voor Tijns geboorte al doen maar hebben daar toen vanaf gezien. Aangezien er nu echter zo snel een nummer 2 komt en we nog zo veel hebben wil ik nu wel zo'n lijstje maken. Voor zijn verjaardag is het echter ook een goed idee, want ook nu heeft Tijn al zo veel! Ik wilde in ieder geval wat dvd's met muziek vragen. We hebben kinderen voor kinderen opgenomen en dat vindt ie geweldig! Een schommel en dan houdt het een beetje op. Ik heb in de loop van de jaren al zo veel speelgoed verzameld en eigenlijk heeft hij nog niets nodig (een lege fles en stuiterbal zijn nog steeds favoriet en dingen in een emmertje of bakje doen...)
Ing: ik krijg geen cadeau's op het verlanglijstje gezet, wel een lijstje aangemaakt maar daar houdt het op. HELLUP!
khemam: je man al gepolst? ZOu niets voor mij zijn, maar goed, ieder zijn of haar eigen ding...

groetjes Natasja

Hee natasja,

Log je wel in met de gegevens voor de beheerder? Je geeft een loginnaam en wachtwoord op voor de kijkers dus de familie en je hebt een inlog en wachtwoord voor de beheerder. Als je dan het scherm opent en op kado's klikt dan kun je toevoegen!

Als het niet lukt hoor ik het wel!
gr.Ing

Terug
Bovenaan