eerste verjaardag

Hallo allemaal,

Wie heeft er goede tip voor mij???
Ik ben ruim op tijd, daar houd ik nou eenmaal van. Eind mei wordt ons ventje 1 jaar. Wij wonen vrij klein en willen zo'n 50 mensen uitnodigen. Heeft er iemand een goede tip om het ergens anders te kunnen vieren? Wij wonen in Rotterdam, dus in die omgeving een tip zou super zijn.

Nog andere leuke tips voor een eerste verjaardag??

Alvast bedankt!
 
Heb je een tuin?Daar zou je dan miss een partytent met verwarming in kunnen zetten? Anders kun je eens kijken of je een scoutingclubhuis in Rotterdam kunt huren (google clubhuis huren rotterdam), is meestal een redelijke prijs. Houd er dan alleen rekening mee dat je er dan zaterdag overdag niet in kan (dan hebben de groepen opkomst) maar voor een zondag zou wel kunnen.
 
Houdt het bij dagdelen, niet de hele dag door. Anders wordt het snel teveel de drukte. Als je bijvoorbeeld 's morgens en 's avonds mensen uitnodigt, kan je kindje 's middags een poos slapen en daarna nog even rustig alleen met jullie zijn voor er weer visite komt. En de visite 's avonds vroeg laten komen en ook erbij zeggen dat hij niet de hele avond opblijft, maar bijvoorbeeld alleen het eerste uurtje. De dag erna lekker veel laten bijslapen. Dat werkte bij ons heel goed. Het hangt natuurlijk ook van je kindje af wat hij aankan.
Verder is het ook logisch dat je kindje na het zoveelste cadeautje geen zin meer heeft in uitpakken. Laat mensen als ze zelf geen kinderen hebben daar ook op rekenen of leg het op dat moment uit, dan snappen ze het wel. Eventueel pak je het zelf uit en laat je het op een rustiger moment aan je kindje zien.
Het zijn zomaar even wat tips, kijk maar of je er iets aan hebt. Succes en fijne dag alvast!
 
onze zoontje word 15 mei 1 jaar, alleen wij houden het de zondag daarna zodat alle visite wel kan komen,
wij zijn gewoon van plan om zijn verjaardag zeg maar tussen 1 en 6. zodat hij 's avonds dan nog even lekker met ons kan zitten en op tijd zijn bedje in kan.
verder zou ik het ook wel leuk vinden om tips te krijgen hoe ik zon eerste verjaardag het beste zou kunnen aanpakken.


 
Wow 50 man visite voor een eerste verjaardag? Wat veel. Realiseer je dat je je zoon hiermee waarschijnlijk geen plezier doet? Als hij 10 cadeautjes wil uitpakken is het al heel veel en spelen doet hij waarschijnlijk het liefst met mensen die goed kent.
Maar als je het erg graag wil zou je kunnen informeren bij een speeltuinvereninging, misschien kan je die afhuren.
 
Het park achter blijdorp (naast de tennisvereniging), heeft toiletten en daar mag je gewoon vrij recreeren. Ideaal om verjaardagen te vieren (die van mijn nichtje recent), groot kleed mee en lekker picknicken!
 
Terug
Bovenaan