eerste verjaardag

Vandaag is mijn nichtje 1! en zij vierden hun verjaardag zo: gisteren's morgens overgrootopa en -oma. 's middags alle ooms en tantes, twee vrienden en opa's& oma's. Vandaag vriendinnen met hun kind van circa 1 ( van de mamaclub denk ik :p)

Zij vonden het ook moeilijk wat te vragen voor een kind van 1, die eigenlijk nog net niet speelt en ze heeft al zoveel en zij hebben uiteindelijk op de uitnodiging kadotip: cadeaubonnen gevraagd. Vond ik zelf wel leuk, want ook ik heb bij de geboorte van mijn dochter veel kadobonnen gekregen en als je dochter dan weer of een maat groter heeft of aan een bepaald speelgoed toe is, kon ik die bonnen nog gebruiken!

Sorry woon niet in omgeving R'dam, dus geen tip voor locatie. Ik zou het ook bij een plaatselijke verenigingshuis vragen, zitten jullie zelf niet ergens bij? Hierin de buurt heb je bijv. clubhuis voor schaatsen, nouja die staat in mei wel leeg, dus vaak wel mogelijk en de prijs is ook niet zo hoog.

 
heey

Hier wel iemand uit de omgeving van Rotterdam :)
Kantines bij sportverenigingen willen nog wel eens hun kantine verhuren (Aksent in Barendrecht weet ik het toevallig van), ook overdekte speeltuinen a la playcity hebben vaak een ruimte voor de kinderen waar je feestjes kunt houden.
Wij hadden ook heel veel mensen voor de verjaardag van onze dochter en hebben toen besloten om het in 2en te vieren: de ene dag onze vrienden en de week erna de familie. zo was het goed vol te houden. ook hebben we in de uitnodiging gezet dat ze tussen door naar bed ging zodat mensen niet verrast waren als ze haar niet zagen bij binnenkomst.
 
Terug
Bovenaan