eerste verjaardags cadeau?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik kom van het najaar 2006 forum.Nu is onze dochter bijna jarig en vroeg ik me af wat voor cadeaus jullie hebben gegeven op de aller eerste verjaardag.Wij willen graag een loop auto geven maarja welke???Nou zaten wij aan deze te denken....

Heeft iemand ervaring met deze loopauto?Hebben jullie(je kind)er echt plezier mee?
En kan je ook op deze zitten?Kortom, om de voor en misschien ook wel nadelen gevraagt

xxx

Hij ziet er leuk uit, maar ik heb er geen ervaring mee. Wij hebben onze Isis wel een loopauto gegeven, maar niet deze.

Hij ziet er erg leuk en stevig uit, maar ik denk niet dat je kindje erop kan zitten (aan het plaatje te zien). Isis loopt nog niet, doet er ook nog niet echt moeite voor ('t is niet zo'n snelle), en vindt het nu érg leuk om op de wagen te zitten en door papa pf mama de kamer door geduwd te worden. Ik zou dus zelf altijd voor een wagen kiezen waar ze ook op kunnen zitten, maar 't blijft natuurlijk persoonlijk.

Succes met je keuze!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en ...?

Ja dat d8 ik in eerste instantie ook dat je er niet op kan zitten.
Maar bij de beschrijving staat dat ze er wel op kunnen zitten.
Je kan die 'stangen' waar ze op het plaatje tussen loopt ook
naar elkaar toe schuiven, en daar moeten ze op kunnen zitten.
Dat wil ik ook echt wel dat ze erop kan zitten.

bedankt voor je reactie!

Yari heeft voor zijn verjaardag een loopauto van winnie the pooh gehad (zoals vele hier die hebben geloof ik) hij ziet eruit als een vliegtuig en ze kunnen er prima op zitten en achter lopen. Hier is het een groot succes dus dat is degene die ik je kan aanraden maar natuurlijk zijn er nog meer.

Het lijkt me niet lekker zitten als je de stangen bij elkaar hebt geduwd maar ja dat kan ik ook mis hebben.

Succes

xx Elly mv Yari

hallo
mijn dochter heeft er twee. een gewone met alleen een tuut
en een van winnie the pooh
deze vind ze geweldig loopt ze mee te race door het huis.
en de andere vind ze niks aan.
iris vind geluid geweldig. en de lampjes. ze loopt er mee door de kamer. wilt niet aan de handjes lopen. maar met dat ding gaat ze razend snel.
groetjes petra

hoi hoi,

Mijn zoontje heeft deze loopauto ook bij oma, het is een erg leuke auto met allemaal muziekjes,knopjes en  een klepje waar je vormpjes in kan doen en het leuke is idd dat ze er achter kunnen lopen, maar er ook op kunnen zitten.
Hij is vrij laag en officieel kunnen ze er vanaf 9 maanden al op zitten.
Je kan die 2 "stangen"inderdaad naar elkaar toe doen en dan met een klipje vast zetten en dan kunnen ze er op zitten.

Het is van fisher price en dat is over het algemeen wel goed speelgoed geloof ik.

Ik zou het doen!

Succes en alvast een fijne verjaardag toeewenst.

groetjes!

Terug
Bovenaan