eerste verjaardags cadeau?

Die van de afbeelding hierboven had ik op mn vorige werk (kdv)
Als je de pootjes dicht klapt kunnen ze erop zitten, wat mijn eraring is dat de kids vanaf 2 jaar er pas goed op zaten en er iets mee konden. De kleinere kids konden er niet overheen kijken.
Yoëll heeft een loopauto van little  tikes, raceauto idee met een spoiler waar hij mee kan lopen

deze

Linde heeft voor haar verjaardag de meisjes-variant van de Pooh loopauto gehad.
Een mooi roze met Disney prinsesjes, ze vindt 'm echt helemaal geweldig.
Ze kan er zelf nog niet op zitten en staat/loopt ook nog niet maar kan tot die tijd  wel lekker met alle knopjes spelen en muziek maken.
Echt wel een aanrader dus!

groetjes Daniëlle.

Hoi

wij hebben een loopauto die helemaal omgebouwd kan worden. Het is nu een schommelaoto en ze kan er niet uitvallen want er zitten steuntjes omheen. Dan kan je onderkant eraf halen en is het een auto maar nog met stang en steuntjes en uiteindelijk kan het een race-auto worden. Maar dat is nog niet aan de orde. Meike zat nog niet lekker met een jaar dus vandaar dat het een bouwpakket geworden is en hij is van het merk Chicco. Ik heb lang gezocht naar iets wat voor haar geschikt is. Jouw auto van het plaatje heeft mijn neefje en van 1,5 kon hij er wat mee. Hij heeft ´m helemaal afgeragt maar dat is ook de uitnodiging met zo ´n ding.
Succes!!
Renske

Wij hebben ook zitten twijfelen over dat loopwagentje op de foto, maar vonden die als echte loopwagentje niet echt praktisch, ze helt dan een beetje naar voren om goed te kunnen "waggelen" en ze proberen toch met de benen wijd te lopen.
We hebben een loopwagentje (autootje) van winnie the pooh gekregen en een loopwagen zelf gekocht.

hoi

Wij hebben ook die loopwagen ze kunnen er inderdaad goed op zitten.
Lopen kan mijn dochter nog niet dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Maar hij is heel erg leuk qua muziekjes en geluidjes.

Groetjes servie mv dana

Terug
Bovenaan