Eerste werkdag

Vandaag voor het eerst weer begonnen!
Heerlijk, maar ook zo moeilijk om mn kindje achter te laten op het kdv (terwijl ie verkouden is), kan niet wachten tot het 17u is! Wat gaat de dag langzaam.

Vannacht bijna niet geslapen, gehuild en gebeden dat alles goed komt.

Hoe gaat het met de andere werkende moeders?

Och meid toch!
Ik begin pas 30 januari (ouderschapverlof) dus ik kan nog niet met je meepraten...

Hoe is het gegaan op het KDV?

Hoop voor je dat het goed ging op het kdv en dat jij het ook een beetje naar je zin had op je werk.

Ik begin woensdag (helaas). Nu gelukkig voor 2 dagen per week ipv 4

Ik begin 2 januari weer en kijk er wel een beetje naar uit. Donderdag is de "proef" ochtend op het kdv, heerlijk zelf even zonder kinderen. Ik maak me er niet echt zorgen over, Thomas gaat er al een jaar heen en heeft het prima naar z'n zin, dus ik ga ervan uit dat Joris daar ook goed verzorgd gaat worden. en de tijd zal leren of hij het leuk gaat vinden.

Ging eigenlijk best goed. Hij was tevreden in zijn wipper aan het spelen. Heerlijk om hem weer te knuffelen na zo'n lange dag! Ook werken viel mee, eigenlijk best leuk weer :) Gelukkig morgen alweer laatste dagje, volgende week 2 dagen en daarna echt 4 dagen pw beginnen!

Succes iedereen.

Fijn dat alles meeviel. Ik ben er ook zo'n kei in om me vooraf overal zorgen over te gaan maken. Probeer dat nu bewust niet te doen anders verpest ik de laatste dagen van mijn verlof. Ik begin 2 januari voor 4 dagen per week. Wordt pittig.

Abel is al 2 uur wezen wennen en gaat morgen 4 uur. Ik vind dat wel spannend merk ik, maar hoef er (nog) niet van te huilen.

Weet je wat ik soms denk: gelukkig is dit mijn eerste kind, dus zo'n lange periode vrij van werk ga ik vast nog een keer meemaken. Soms kan werk me zo aanvliegen, helemaal de gedachte om dat nog tot je 67ste te moeten doen. Zo'n malle molen.

Is nu zeker weer extra genieten van je kleine thuis he?

Ik zie er wel tegenop... 2 januari begin ik weer, 3 dagen per week. De wenochtend op het KDV ging prima, maar toch... wordt wel moeilijk om mijn zoon achter te laten. Heb ook wel weer zin om te werken hoor! We zien wel hoe het loopt, eerst nog lekker de feestdagen!

Pfft, en dan moet ik straks tocht echt aan het werk. Zie er best tegenop. Vanacht erg slecht geslapen, gewoon omdat ik me druk maak om hoe het zal gaan. Ben dus behoorllijk gaar en vanavond pas om half 8 thuis.. Nouja, het moet maar

Terug
Bovenaan