Eerste werkdag

Zit alweer helemaal in het werkrimte, maar wel erg vermoeid.

Ook erachter gekomen via ggd rapport dat kdv niet goed gaat. Ik haal hem er ook per direct af ( zou eigenlijk tot feb blijven en dan naar een ander).

Gister haalde ik hem op, wa ie heel stil, leidster zei dat ze onderbezetting hadden. Kom thuis, heeft ie een dikke poepluier die er zeker al 2 uur zat! Gatver! Ook zn shirtje helemaal onder de spuug. Ook niks in zn schrifje geschreven. Ben er klaar mee! M'n moeder pas maar op tot feb.
Anders kan ik echt niet met een gerust hart werken.

ik moest net voor de feestdagen beginnen, heb al weer anderhalf week gewerkt! Zag er erg tegenop, vooral na mijn keizersnede en het zware werk dat ik doe ( met lichamelijk gehandicapte jongeren) maar het valt me nu 100% mee en eigenlijk ben ik wle blij dat ik niet net na de feestdag weer begin want nu kan ik rustig die dagen vieren zonder me druk te maken ipv dat ik met oud en nieuw buikpijn heb omdat ik de volgende dag alweer moet beginnen :eek: hihi En mijn dochtertje gaat naar een gastouder dus veel meer persoonlijke aandacht, misschien dat dat het makkelijker maakt, viel mij iig mee.

Pffft, mijn eerste werkweek (2 dagen) zit erop.. Ik zag er erg tegenop, de nacht ervoor ook heel slecht geslapen. Gelukkig viel het mee. Echt leuk vond ik het nog niet. Alles opnieuw.. de kinderen leren kennen, de ouders leren kennen.. kost allemaal veel energie. Ik was ook echt helemaal total loss toen ik thuis kwam. Nu 2 dagen gewerkt en hoef woensdag pas lekker weer.
Ga nu heerlijk van mn meisje genieten want die heb ik echt wel gemist die 2 dagen!

Terug
Bovenaan