eerste woordjes.......

Haha Annet, Ik denk dat het eerste woordje van Tessa ook poes is!! Als ze onze zwarte kater ziet komt er echt een woordje "poes" met veel speeksel uit! En als de kat Soucky op de grote krabpaal zit en we vragen 'waar is de poes' dan kijkt ze echt naar de kat! Wij liggen dan helemaal in een deuk!

Zo, volgens mij zit nu iedereen lekker buiten en kan ik na 4 dagen cursus (op locatie, saai in een hotel) weer eens bijlezen!!

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hahaha dat leuk leuk leuk was meer bedoeld dat ik het leuk vond hahahahah.

Hier zitten we ook buiten hoor ( met laptop ohhhhhhhh)

Zijn vanmiddag even naar de truckrun hier wezen kijken. Dat wordt elk jaar georganiseerd voor gehandicapten en dat is een groot feest, vorig jaar was ik mee als begeleidster en dit jaar lekker langs de kant gekeken.
Yoëll heeft de eerst 5 wagens gezien en sliep toen door al het getoeter heen

Pauline

Goh, had ik niet door, hahahahha!
Maar het stond er zo ontzettend grappig, hihihi!

Hoi Pauline,

Vooral eerst beterschap met Yoëll en wat ontzettend leuk dat hij al Papa zegt.Lijkt me ook zo gaaaaaaaaaaaf ,ons Tess babbelt heel de dag (wat ook heel schattig is)maar als je kindje je Papa of Mama noemt lijkt me echt te gek.Leuk hoor.
Groetjes Kitty en Tess.

ach die arme Yoëll!!! Het is zóóó zielig als die kleine hummeltjes ziek zijn! Verwen hem maar lekker en ik hoop dat ie snel opknapt!!

Wat leuk dat jullie kindjes al woordjes kunnen zeggen! Hier nog niets hoor, alleen maar schreeuwen en hoesten om aandacht. Als hij aandacht wil gaat ie ineens nephoesten en als ik dan kom krijg ik een big smile en is ineens het hoesten over!!! Slim he?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan