<p>Hallo allemaal,</p><p>momenteel ben ik 35 weken in verwachting van ons eerste kindje. Al heel vroeg in de zwangerschap hebben we het gehad over namen. Meisjes namen vonden we lastig en we hadden allebei sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. dat gevoel bleek te kloppen! Mijn vriend gaf aan dat hij het prachtig zou vinden om onze zoon naar zijn broer te noemen, dus dezelfde roepnaam. Mijn zwager heeft een stoere en erg bijzondere naam. En mijn vriend heeft met hem een heel sterke band omdat ze veel hebben meegemaakt samen. Ik mag mijn zwager ook erg graag en hij is heel betrokken bij de zwangerschap. Ik voel dat hij nu al zoveel liefde heeft voor ons kind!</p><p>ik heb toentertijd tegen mijn vriend gezegd dat ik het een geweldige naam vind en dat ik het mooi vind met welk gevoel hij deze naam kiest, alleen ben ik er na al die weken nog steeds niet aan gewend dat naast mijn zwager nu ook mijn zoon deze naam draagt. Ik twijfel dus een beetje... ik gun ons kind ook een eigen naam maar de naam van mijn zwager vind ik ook geweldig. Wat vinden jullie, is het misschien ook een beetje gek om dezelfde roepnaam te kiezen? Dit gevoel speelt voor mij namelijk ook een beetje mee.</p><p>liefs!</p>