eerste zwangere man!

hoi,

Geen verlate 1 april grap hoor, het was net op het nieuws.
helemaal eerlijk is het niet: het is een transexueel. Een vrouw die haar borsten heeft laten verwijderen en testosteron heeft geslikt. Op papier paspoort enz is het nu een man. Hij ziet er ook absoluut mannelijk uit, helemaal niet verwijft ofzo.
En nu is hij 6 maanden zwanger. Zijn vrouw kan geen kinderen krijgen en daarom hebben ze het zo besloten. Echt maf! Alleen lijkt mij dat hij nu geen testosteron meer mag slikken en de komende tijd steeds vrouwelijker gaat worden.
Ach ik weet niet wat ik ervan moet vinden.

groeten Elke

Wat een bizar verhaal!   Ik had het nog niet gehoord, mijn man wel. Hoe gaat hij dan bevallen, moet een keizersnede worden lijkt mij, want een bevalling via een penis wordt wel een heel appart verhaal.

Zo zie je maar weer, alles kan, ha ha ha.

Carina

Heeeee

Ik zag t hier net op t.v. Lekker ingewikkeld! Het stel heeft anyway geluk gehad dat ze zelf een kindje konden baren...
Raar voor de dochter (dat wordt t geloof ik) ook later... ik kom uit papa's buik...

groetjes,Priscilla

Hai,
Ik heb het zelf niet gezien maar wel gehoord. Idd word het wel raar als het kindje later vragen gaat stellen als ze hoort dat ze uit papa's buik komt. Want dat kan toch helemaal niet?!? Dan moet er vertelt worden dat papa ooit een vrouw was. Want nu heeft hij(zij) z'n borsten weg laten halen dus je heb kans dat hij ook nog ooit een penis neemt. Dus dat kindje gaat het echt zien als een echte man(papa).  Gaat dat maar is allemaal uit leggen aan een kind.
Beetje raar allemaal!!
Ze zullen er wel goed over nagedacht hebben voor ze er aan begonnen(hoop ik)
Maar ja het allerbelangrijkste is tenslotte dat het kindje met veel liefde,geluk en gezondheid opgroeit,wie/wat/hoe de ouders ook zijn!!

groetjes cobie

Wat staat de wereld waarin we leven toch op zijn kop he?Tuurlijk, het gaat er uiteindelijk om dat een kindje gelukkig en gezond is, maar toch... Ik heb het ook op tv gezien en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden eerlijk gezegd. Vind het ergens idioot. Het is toch niet een echte man? Vanonder is het nog een vrouw, maar ja... ik weet 't niet, hoor. Een beetje vreemd blijft het wel. Dan kan een kind beter 2 moeders of 2 vaders hebben, dan een moeder en een halve vader of moeder  Toch?

Groetjes,
Mirelle

Terug
Bovenaan