eerste zwangere man!

Ik ben heel ouderwets denk ik, maar ik denk gewoon vadertje en moedertje spelen. Net zoals je vroeger deed, zo krijgt een kind van beide seksen dingen mee. Dit kan zelfs ook nog als je gescheiden bent. Maar 2 vaders/moeders/transsekssuelen? Ik denk het gewoon niet.

Janine

Ik ben wellicht ook ouderwets, want ik vind het echt helemaal niet goed. Arm kind. Hoe moet hij/zij zich nu op een gezonde manier identificeren met zijn/haar vader en moeder? Dat kind heeft grote kans op identiteitsproblemen en dat gun ik niemand toe. Iedereen schijnt overal maar echt op te hebben, maar ik vind dat als je je laat verbouwen dan moet je dat zelf weten maar ga dan niet ook nog eens kinderen opzadelen met jouw identiteits/geaardheidsproblemen. Die mensen moeten aan het kind denken en niet aan hunzelf. Maar goed dat is mijn mening.

groetjes Ida

Hopelijk ligt de boel van onderen nog open en heeft hij zich geen lul laten aannaaien!!!!!!!!!!!!  

Borstvoeding gaat dan ook niet lukken, maar misschien kan die ander dat wel doen?
Leuk verhaal, leuk dat ze zo toch een kind kunnen krijgen. Maar hoe leg je dat later je kind uit?

Terug
Bovenaan