eerste zwangerschap en meteen miskraam

Wendy,

Ik herken vooral je opmerking dat je nooit iets hoort over miskramen in je omgeving. Ik heb zelf een miskraam gehad bij zes weken en ik heb er toen eigenlijk niet met anderen over gepraat. Ik had er ook geen behoefte aan om het met iedereen te delen. Ik heb het slechts een paar mensen verteld. Ik denk dat je er daarom zo weinig over hoort, omdat veel mensen het bij vroege miskramen voor zichzelf houden. Blijkbaar is het ook nog wel een beetje taboe. Jouw verhaal is wat dat betreft wel anders: ik weet niet wat ik zou hebben gedaan bij 12 weken. In ieder geval wil ik je ook een positief bericht meegeven: inmiddels ben ik 6 maanden zwanger. Het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik zwanger werd en ik ben nog steeds onzeker en bang, maar hoe verder ik kom, hoe minder dat is. Dat je één miskraam hebt gehad zegt dus niet alles over hoe het verder zal gaan. Blijf positief denken, ik wens je veel sterkte!

Michelle

hallo allemaal,
hebben jullie enig idee hoelang het hcg hormoon in je lichaam blijft na n miskraam??? Nu is het vijf weken en n dag terug dat ik gecurreteerd ben.De zwangerschapstest gaf aan dat ik alweer zwanger ben.de huisarts en verloskundige zeiden,dat kan er nu niet .de gynacoloog zei waarschijnlijk ben jeniet zwanger maar zit het hcg hormoon nog in je lichaam.ja ik was zo verdrietig van de miskraam en mijn vriend.en we waren nu weer blij vanwege de positieve test.maar nu is het dus niet zeker.....

Terug
Bovenaan