eertse keer menstruatie na de miskraam

Ik heb afgelopen week de eerste menstruatie gekregen na de miskraam van vorige maand,jeetje wat is die hevig zeg,zo erg heb ik het nog nooit gehad.
Hebben jullie hier ervaring mee,de vorige keer was ik meteen weer in verwachting van mijn dochter.

Ik krijg vandaag de uitslag van mijn HCG in het bloed en hoop dat het gedaald is tot de nul,dan weten we dat we vanaf nu weer kunnen gaan proberen.

Misschien dat we nog even een maandje wachten aangezien we volgende maand de sleutel krijgen van ons nieuwe huis.

Hoe gaat het met jullie allemaal zijn jullie ook weer aan het proberen om zwanger te worden en wie is er ondertussen alweer in verwachting???

Als je gewoon weer ongesteld bent dan is je Hcg echt weer tot nul hoor. Want dan hebben de andere hormonen alweer een nieuwe menstruatie in gang gezet en die hormonen kunnen alleen aan het werk als je niet zwanger bent en dus geen Hcg in je lichaam hebt.
Op naar een nieuw begin zou ik zeggen. Ik hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten!

Succes!

Hoi,

Ja dat dacht ik ook wel vorige week was hij nog maar 15%,dus verwacht inderdaad nu in ongesteld ben dat het wel 0 is,maar dan wachten we nu maar op goed nieuws dat ik nu weer mag proberen om zwanger te raken en dan hopen dat het misschien dit jaar nog goed nieuws is.

Ben jij ook weer aan het proberen om zwanger te worden na een miskraam'

liefs

Hi Rian-Sanne,

Ook ik heb vorige maand een miskraam gehad, het ergste verlies had ik op 14 oktober, daarna bouwde het af. Op 26 oktober liet de echo zien dat ik leeg was, daarna ook geen verlies meer. Nog geen menstruatie gehad, maar aan de temperatuurcurve te zien ook nog geen eisprong. Het voelt vandaag wel alsof m'n menstruatie er aan zit te komen, en dat zou fijn zijn, want dan kunnen we weer opnieuw beginnen! Gaan we ook meteen doen!

Ik heb al eens eerder een miskraam gehad, daarna had ik inderdaad ook een wat heftigere menstruatie dan gebruikelijk...

Succes meis... misschien binnenkort weer samen zwanger, zou wat zijn he!?

Liefs,
huggy

Ik ben vandaag weer voor het eerst ongesteld geworden na de miskraam van vorige maand. We gaan wel door voor een derde, maar we zien vanzelf wel wanneer dat zo mocht zijn. Ik heb al twee prachtige zoons dus de druk is er niet.

Hi Marijke,

Jammer dat het nog niet meteen raak is, ik wacht ook nog steeds op mijn eerste duivels. Vermoedelijke NOD was 18 nov, maar heel zeker weet je dat natuurlijk niet na een mk. Omdat ik geen eerste zwangerschaps-symptonen vertoon die ik van mezelf ken en mn temp niet boven de 37.0 komt denk ik niet dat ik zwanger ben. Wel heb ik een onprettig soms pijnlijk gevoel in mijn baarmoeder.

Gisteren belde de verloskundige me toevallig om te vragen hoe het gaat, maar ook om me te vertellen dat ze naar het buitenland gaat verhuizen maar graag in contact blijft. Ze raadt me aan toch een zwangerschapstest te doen want ookal heb ik de vorige 2 zwangerschappen steeds die symptonen gehad, hoeft het nu niet zo te zijn. Vandaag komen de tests door de brievenbus, dus toch maar even doen. Is het niet raak dan zal ik vast binnen nu en 2 weken wel die duivels kunnen begroeten, laten we het hopen het duurt zo lang allemaal! Ons ventje is 7 maanden geleden ziek geworden en overleden, iedere dag zonder kind voelt als een dag teveel...

Vandaag ook weer ongesteld na miskraam. Zit na mijn curettage weer in mijn normale cyclus, dus dat is wel weer fijn.
Hopelijk voor ons, snel zwanger!!

Liefs en veel sterkte voor iedereen

Hi Rian-Sanne (en andere dames),

Op 26/10 liet de echo zien dat ik "leeg" dus niet zwanger meer was. op 22/11 heb ik pos. getest.
Ik was dus dezelfde maand weer zwanger, maar helaas kreeg ik de 24e weer bloedverlies, heb opnieuw een mk (vroege miskraam deze keer). Dit is vandaag bevestigd door de huisarts.

Mijn hcg was te hoog om nog van de vorige zwangerschap te zijn. Ook was ik al ruim 4,5 week gestopt met bloedverlies, daarom kan het volgens de verloskundige alleen van een nieuwe zwangerschap zijn.

Volgende week weer een echo om te kijken of ik weer "leeg" ben. Binnenkort een afspraak met de gynaecoloog voor onderzoek naar een oorzaak. Telling is 4 zwangerschappen waarvan 3 geëindigd zijn in een mk.

Terug
Bovenaan