eertse keer menstruatie na de miskraam

Och meid,

Wat erg! Heel veel sterkte..
Fijn dat je een afspraak hebt bij de gynaecoloog, alleen het is lastig waar je op hoopt (denk ik). Hoop je dat er iets is, wat ze kunnen oplossen? Of hoop je dat er niets is, echter hoe komt het dan dat je al 3 mk hebt gehad!

Nogmaals sterkte..

Knuffel

Hi Ukkepuck,

Bedankt voor je lieve reactie!
Eigenlijk gaan we blanco naar de gyn. We weten dat ik een zwangerschap kan voldragen, dus dat de kans groot is dat ze niets vinden. Toch raadt zowel de verloskundige als de huisarts ons aan om toch onderzoek te laten doen omdat ons percentage wel erg hoog lijkt te zijn. Ik weet niet wat ik moet hopen!
Ik was in september zo blij weer zwanger te zijn, zo van yes! het geluk staat weer aan onze kant, het kan weer en we hoeven niet lang meer zonder kindje in ons leven (ons zoontje is in april overleden). Nu weer dubbel verdriet. 2011 is geloof ik niet bepaald ons jaar!

Maar ontzettend bedankt voor je lieve berichtje, dat biedt zoveel steun! Bijna als de knuffel die je op dit soort momenten zo hard nodig hebt!
Dankjewel!

Hoi Huggy,

Jeetje wat jammer zeg dat het toch alsnog mis is gegaan nadat je zo snel weer zwanger was.

wel fijn dat je naar de gyn gaat voor onderzoeken,doe ik ook als ik nu weer zwanger ben en als het dan weer fout gaat bij mij is het dan ook de 3de mk.

Ik heb nu gezegd dat het niet hoeft en dat we wel zien hoe het gaat.

Ik ben nu nog steeds aan het wachten op de uitslag van het weefsel,wordt hier helemaal gek van.moet nog tot 21 dec wachten.

Ik heb nu de hele tijd zo'n gerommel in mijn onderbuik moet eind deze week begin volgende week ongi worden dus ben heel benieuwd,als ik ongi word is niet zo heel erg vind het natuurlijk wel jammer,maar we zitten vanaf volgende week vol in een verhuizing.

Ik zal mijn temp is meten,maar ben al een paar weken flink verkouden dus dat is middchien dan ook weer een vertekend beeld.

Jij heel veel succes en hoor graag hoe het verloopt bij de vk.

liefs Rian

Lieve Huggy,

Graag gedaan! Je hebt niet je jaar in 2011, maar daarom is het fijn dat het alweer december is.. Dus 2012 komt eraan en dat is jullie jaar!

Succes en ik hou dit topic in de gaten voor vorderingen..

Nogmaals een knuffel (ik kan het niet laten)

Terug
Bovenaan