Eeste tekens zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Voor degene die zwanger zijn een vraagje.
Hadden jullie voor jullie NOD al zwangerschaps tekens bv pijnlijke borsten of moe?

Liefs Zonnetje4

Ja zeker herken ik die verschijnselen voor mijn NOD. Vooral bij mijn 2e zwangerschap had ik een week voor mijn NOD pijnlijke borsten en wist meteen dat het raak was. Ook nu weer misselijk en pijnlijke borsten. Weet nu alleen niet precies wanneer mijn nod is.

uit nieuwsgierigheid, zijn er nog meer tekenen of verschijnselen die te herkennen zijn voor de NOD of na de innesteling?

Hoi,

Dit is misschien niet echt een antwoord op je vraag maar ik heb 3 kindjes en 1 miskraam gekregen en ik voelde telkens helemaal niets! Pas na enkele weken. Brandende tepels zoals vaak omschreven wordt is me totaal onbekend. Vind ik wel grappig om te lezen. Denk je dat je zwanger bent? Succes!

Mati

hoi,

sorry, maar ook ik voelde pas iets een week na nod!
Kan je dus niet helpen.
Maar de eerste tekenen bij mij waren gespannen borsten.

succes!

gr. jacqy
23 weken zwanger

hoi,

bij mijn eerste wist ik het ook voor mijn nod. vooral mijn tepels deden heel erg pijn. ook was ik erg moe, had hoofdpijn, maar dacht dat het van de stres op mijn werk kwam. en ik kreeg meteen meer honger. heel gek, ik let namelijk altijd op wat ik eet en probeer savonds niks te eten, (na warme maaltijd) maar al voor mijn nod kon ik me echt niet meer bedwingen.
nu hoop ik zwanger te zijn maar denk het niet, juist omdat mijn kwaaltjes niet zo heftig zijn als bij de eerste.

gr floor

Hey hallo,

Ik heb allerlei rare krampjes maar ook weer niet en vreemde steekjes, en een vol gevoel...

Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook!!

Hopelijk is het weer raak..

Liefs mirjam

Hej!

Ik had opeens heel veel last van maagzuur terwijl ik dat nog nooit had gehad en een tik voor zoute popcorn, die was niet aan te slepen.

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan