Eeste tekens zwangerschap

hallo

ik had last van me stoelgang kon niet naar de wc zeg maar en dat heb ik anders nooit.

liefs miepie

Zijn er nog meer meiden die al kwaaltjes hadden voor hun NOD?
Ik ben erg benieuwd!

X hopje

Mijn NOD is morgen.....ik heb nu steeds soort krampen....en "koud" gevoel in mijn buik.
Ik heb nooit krampen voor ik ongesteld moet worden, maar pas op het moment dat ik het ben. Heb er nu sinds gister al "last" van en vandaag nog wat erger geworden.

Ook heb ik steeds een vol gevoel, maar toch steeds weer behoefte om te eten, alleen vind ik veel dingen opeens niet lekker meer.

ohh ik hoop het zo...alleen durf ik niet teveel te hopen. Dit is onze eerste poging en daar mag ik niet teveel hoop op vestigen natuurlijk.

Bij de ene keer wel, de andere keer niet. DE eerste keer moest ik heel veel plassen, de tweede en derde keer had ik een zachtere huid volgens mijn man, en de derde keer had ik het heel erg koud savonds. En alle keren waren mijn borsten vrij vol.

Maar eerlijk gezegd heb ik sommige verschijnselen ook wel terwijl ik niet zwanger was. Dus echt op vertrouwen kon ik niet.

Hey meiden

Wat een leuk onderwerp!!!!! Dit had ik bij me eerste zwangerschap moeten hebben veel makkelijker lezen zo hihi

Wij gaan er in augustus weer voor.

Bij me eerste zwangerschap had ik last van me borsten, me humeur was niet zo als het hoorde (merkte me vriend op), en ff na me NOD dag kreeg ik een steeds gavere huid. Eindelijk geen jeugd puisjes meer die ik nu dus weer vrolijk heb.

groetjes Quinta

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties allemaal verschillend dus,
Ik heb al een kindje van 1 maar ik kon me toch echt niet meer herinneren wat voor zwangerschaps kwalen ik in het hele begin had.
Ik heb ook even mijn dagboekje opgezocht en ik had last van een vreemde smaak van eten,en vaak plassen.
Ik ben nog niet zwanger hoor maar ik was benieuwd wat voor kwalen jullie hebben.

Liefs Zonnetje

Hallo,

Bij mijn eerste zwangerschap kan ik me niets herinneren,behalve dat ik iets gevoelige borsten had en ik dramatisch tegen mijn vriend riep dat ik waarschijndelijk noooooit zwanger zou raken!!(was poging 2 met Clomid).De volgende dag getest en ik was kei zwanger!
Bij de tweede had ik alleen een voorgevoel dat het raak was.Ik had wat steekjes links en rechts onderin en weer een beetje gevoelige borsten.Het was de eerste poging met Clomid,dus verwachtte we er niet zoveel van.Op NOD getest.Heel licht streepje,dus zwanger.
Nu weet ik het   nog niet.Deze is ook een tikje onverwachts.Spruit 2 is pas 6 maanden oud.Ik moet testen over een week,maar ik ben bijna honderd procent zeker.
Iets gevoelige borsten,steekjes links en rechts onderin.Af en toe een krampje.Maar vooral zijn mijn tepels anders,net zoals bij de tweede.

Het zal bij iedereen bij iedereen wel anders zijn.Ik kan na twee spruitjes wel raden wanneer het raak is.Nu nog kijken of ik er nu blij mee moet zijn of niet.Volgende week de test.

Groetjes Bien

Terug
Bovenaan