eet en drinktics ??

hoi,

hebben jullie eet of drinktics??  Ik eet kiwi's en sinaasappels terwijl ik die nooit moest hebben, ik ben helemaal verslaafd aan karnemelk en bij de drop moet ik mezelf echt inhouden... ik was altijd verzot op nasi/rijst maar nu pak ik steeds de pasta's.... echt zo apart vind ik het  ! hebben jullie ook van die dingen??

ik heb enorme trek naar big mac's en turkse pizza's, en dat lustte ik altijd wel hoor hihi, maar nu heb ik er een constante trek naar. Voor de rest valt het wel mee eigenlijk

Groetjes Claudia

Ik zit nu met een bak Ben en Jerry's Chunky Monkey achter de pc, mmm. Maar op zich valt het allemaal wel mee. Tijdens mijn 1e zwangerschap dronk ik liters melk, vind ik nog steeds lekker maar het is niet zo erg als de vorige keer. Verder eet ik wat vaker een boterham met pindakaas en ik heb soms trek in winegums.

Karin

Bij mij is niks veranderd in mijn eetpatroon. Ik lust alles nog en heb ook niet
echt trek in bepaalde dingen. Alleen als ik door de supermarkt loop en ik zie
tompoezen liggen, kan ik het niet laten. Toch vervelend dat ze altijd per 4 verpakt
zitten....  hahahaha

Groetjes Yvonne

Hoi!
Helaas geen eetticks ..... ik heb een beetje een rare smaak in mijn mond en vind niks echt heel lekker. Ik vind het wel jammer dan ik nergens echt van kan genieten. Bij mijn vorige zwangerschap at ik per week twee watermeloenen. Van die hele grote  kon daar echt van genieten.
Na een paar weken kregen we een gratis meloen van de Turkse groenteman.
Het was dan ook wel een ander seizoen.

Groetjes!

haha ja ik heb echt een appeltic! Had ik bij mijn tweelingdochters ook, terwijl ik in mijn eerste zwangerschap, van mijn zoon, juist trek had in avocado's en haring.
Hoewel ik nu een lekker harinkje ook best lust!
Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden, donderdag eindelijk de echo!!

Hier is het voornamelijk kaas en dan het liefst op een stokbroodje uit de oven of een tosti
en snoepjes daar was ik voor de tijd echt niet heel gek op
mira mv marek en ??

Terug
Bovenaan