eet en drinktics ??

Mijn eetlust is op dit moment erg slecht. Vind niks lekker en zit al een uur van te voren te denken wat ik wil gaan eten. Eenmaal in de winkel weet ik het nog niet, omdat alles me tegen staat. Ben gek op pasta's, rijst e.d. maar nu... kan er van griezelen...

Heb wel een tic op dit moment voor chocolademelk... heerlijk!!!
Heb me al voorgenomen om maar niet te kopen en mocht ik de drang niet kunnen weerstaan, dan maar light hahahaha.

Gr. _Brinky_

Chocolade....... hmmmm! o en tosti's met veel ketchup! en drop, maar dat mag natuurlijk niet zo veel en vaak (bij voorkeur nog hele zoute ook), maar toch vooral wel heel veel chocolade!

Hoi,

Grappig te lezen wat de hormonen met je kunnen doen. Ik meot de hele tijd denken aan een Mac Chicken met frietjes. Heb ze echt nog niet op en weet ook als ze voor me staan dat ik ook niet hoef, maar als ik de reclame zie krijg ik al water in mijn mond (en ik heb nooit van de Mac ofzo gehouden). Verder verzot op chips en frisdrank (dronk ik ook eigenlijk nooit).

Chocolade maakt me misselijk, maar drop blijft lekker. Oh en drink veel melk, vond ik ook nooit echt lekker. En groentes staan me tegen terwijl ik bij Tess echt super veel groenvoer at...

Ach ja... af en toe moet het kunnen, als het maar niet dagelijks is :)

Smikkelse dames :)

Liefs Nanda

naturelchips met een dipsausje heeeeerlijk
maar eigen schuld daarna vreselijke last van maagzuur.

Zal niet veel meergegeten worden denk ik, maar goed ook.

Verder in het begin at ik alleen maar appels.
Denk veel aan patat maar eten doe ik het niet, als het voor me staat heb ik er geen zin
meer in.

Ach ja het weet wat al die hormonen.

Hoi,

Hier worden er liters Ben and Jerry's Cookie Dough gegeten (kost me een rib uit me lijf wat is het duur moet ook echt gaan minderen), bij Devon had ik ook een ijstik dan stuurde ik mijn vriend 's avonds op pad om een beker softijs bij de snackbar te halen !

Verder niet eigenlijk en alles wat ik dan graag eet is gezond.

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ...

Helaas vooral ongezonde dingen, ijs, stroopwafels, chips, warme choco... mmm...

Met mijn dochter at ik alleen maar yoghurt en fruit, en ook wel brood en groente hoor, maar vooral gezond, en het liefst geen vlees. Dat kon ik echt niet ruiken, nou, daar heb ik nu geen problemen mee, alleen de geur van koffie kan ik echt van kokhalzen. Ben gelukkig zelf geen koffiedrinker.

Karnemelk, augurken en pindakaas. Normaal dingen die ik niet of nauwelijks eet of drink. En dropjes inderdaad, mijn bloeddruk is vrij laag, dus die mag/moet ik op advies van de verloskundige eten; niet verkeerd zo'n advies ;-)

Bij de vorige zwangerschap kon ik op de markt de geur van gebakken kibbeling niet negeren, nu heb ik vooral trek in zure dingen...

hoi meiden,

Ik ben 1 Juli uitgerekend dus lees ook hier wel is mee,

Ik heb zo'n trek in mandarijnen,aarbeiden, vis en chocolade
Voorheen was ik een echte vlees eter en dat kan ik nu echt niet meer zien bleeh vies.. haha

groetjes masrya

Terug
Bovenaan