Alana is 4 maanden en 5 dagen.
tussen 9.00 en 9.30 eerste fles. 180 cc water 6 scheppen.
11.00 hapje uit het potje, de ene keer groenten, de andere keer weer fruit.
112.45-13.00 tweede fles 180 cc water 6 scheppen.
16.30 derde fles 180 cc water 6 scheppen.
20.00 vierde fles 180 cc water 6 scheppen.
23.30 vijfde fles 180 cc water, 6 scheppen.
ze drinkt de laatste tijd de flessen niet meer leeg, ze laat bij elke voeding zo'n 40 cc over. ze weigert de rest. maakte me wel zorgen maar het cb zegt dat het niet erg is.
de vijfde fles wil ze eigenlijk helemaal niet maar het cb zegt dat ik die wel moet geven dus dat is iedere keer wakker maken.
overdag is ze erg veel wakker. en kletst ze in haar bedje tegen haar handen.
of ligt lekker bij ons rond te kijken. slapen vertikt ze echt.
en de hapjes gaan er goed in, vooral bruine bonen met appel vind ze heerlijk. ze had een half potje op en toen was het op. maar ze wou nog meer. werd zelfs boos omdat ze niet meer kreeg. tja ik had het ook niet meer in huis, wilde alle smaken rustig proberen, kijken wat ze lust en daar dan meer van halen.
en dat dan terwijl ik bruine bonen echt smerig vind hahaha.
groetjes Miranda
tussen 9.00 en 9.30 eerste fles. 180 cc water 6 scheppen.
11.00 hapje uit het potje, de ene keer groenten, de andere keer weer fruit.
112.45-13.00 tweede fles 180 cc water 6 scheppen.
16.30 derde fles 180 cc water 6 scheppen.
20.00 vierde fles 180 cc water 6 scheppen.
23.30 vijfde fles 180 cc water, 6 scheppen.
ze drinkt de laatste tijd de flessen niet meer leeg, ze laat bij elke voeding zo'n 40 cc over. ze weigert de rest. maakte me wel zorgen maar het cb zegt dat het niet erg is.
de vijfde fles wil ze eigenlijk helemaal niet maar het cb zegt dat ik die wel moet geven dus dat is iedere keer wakker maken.
overdag is ze erg veel wakker. en kletst ze in haar bedje tegen haar handen.
of ligt lekker bij ons rond te kijken. slapen vertikt ze echt.
en de hapjes gaan er goed in, vooral bruine bonen met appel vind ze heerlijk. ze had een half potje op en toen was het op. maar ze wou nog meer. werd zelfs boos omdat ze niet meer kreeg. tja ik had het ook niet meer in huis, wilde alle smaken rustig proberen, kijken wat ze lust en daar dan meer van halen.
en dat dan terwijl ik bruine bonen echt smerig vind hahaha.
groetjes Miranda