eet mijn kindje nu zoveel??

Hallo allemaal,
Bedankt voor de snelle reacties. Ik was nog vergeten dat ze na het warme eten ook een danoontje start krijgt.

En de bambix doe ik door de melk omdat ze de melk niet uit de fles wil. Dan drinkt ze geen druppel dus ik moet het van een lepeltje geven. Vandaar dus dat ik best veel pap geef, ik weet niet of het echt slecht is maar ze moet toch voldoende melk binnenkrijgen.

Ik ben al niet meer zo ongerust dat ze teveel krijgt, ik hoef pas met 10 maanden weer naar het consultatiebureau maar misschien ga ik volgende week wel even om te wegen en na te vragen.

Bedankt,
Keesje
 
Hi!

Was nog vergeten te zeggen dat mijn zoontje ook zoveel poept. 4 á 5 keer per dag!
De luiers vliegen er door heen! Maar ach, hij voelt zich er lekker bij. Op het CB moesten ze erg lachen en zeiden ze dat het prima was. Jouw zoon eet veel, dus moet hij misschien ook meer poepen, en inderdaad miscchien werken die pruimen wel laxerend.

Succes
Titiana
 
He mamma van gidio,

Wat krijgt jou kindje nog veel flesvoeding? Ons is op het cb juist verteld dat ze vanaf een jaar ong 3 a 4  dl melkproducten mogen incl de yoghurt. Ook is onze man net een jaar oud en krijgt sinds een week of 3 gewone melk ipv opvolgmelk. Hij spuugde ook erg veel en dit kwam dus volgens hen omdat we hem overvoerde met opvolgmelk en dat hij nu oud genoeg was om over te stappen, wat ook zonder probleem ging overigens. Wel mag hij zoveel groente als hij wil en dat doet hij dus ook, en daarna nog yoghurt toe.
Nu is ieder kindje anders en eet de een natuurlijk ook meer als de ander, maar ons schema met 1 jaar en een week is nu zo:

8.00 fles met 150 cc melk
8.30: boterham met beleg
10.00 fruit 1 stuk met  beker  diksap
12.30 meestal 2 boterhammen met beleg
15.00 koekje/soepstengel en beker diksap
17.30 warm eten met yoghurt toe
en event.  's avonds nog wat sap.
 
Terug
Bovenaan