eet schema

Op welk tijdstip van de dag kun je het beste een papje geven?
Ik heb het nu een paar keer gedaan om 17.30 uur maar op de dagen dat ik werk komt dat niet echt uit.
 
By alina verschilt t,nog wel,s ze zit wel op 5 flessen v 180 cc maar sinds 2 dagen wil ze de fles van half 10-10u niet meer en krygt die dus dan van 7u s,avonds de laatste m,n man staat kw o 4 op ivm en krygt ze rond 5u de fles dan sliep ze donr tot een u of 10 nu was ze 8u wakker ivm poepluier dus bem benieuwd hoe ze t,nu gaat doen dus we zien wel weer as maandag weer naar cb dan is ze ook precies 4 maanden voorlopig ook laatste prikjes fruit en groentenhapje vindt alina nog niks
 
Hier zitten we dus ook nog op 5 voedingen, maar vannacht hebben we haar voor het eerst door laten slapen om 23.00uur en niet meer wakker gemaakt. Gevolg: vanmorgen om 5.00uur wakker en eten gegeven en tot 8.00uur terug. Weet niet wat ik fijner vind hoor. Denk dat ik haar dan toch maar weer wakker maak om 23.00uur vanavond en dat ze dan doorslaapt tot 8.00uur!
 
@ Oktobermamma, tja ik zou toch die 23.00 fles eraf halen. Je hebt kans dat ze dan ineens de nacht gewoon doortrekt.
Mijn dochter had heel lang 19.00 - 4.00 - 7.30 en ineens was die 4.00 fles eraf. Dan was ze nog wel even wakker maar gaf ik haar een speen. En toen ineens sliep ze gewoon door.
Succes!!
 
Onze Willem is van 12 oktober een weegt ongeveer 8 kg. Hij krijgt nog BV en ik ben ook nog niet begonnen met fruit/groente. Rijstebloem werd mij afgeraden op het CB, omdat ze daar wat dikker van worden en die van ons is al best groot.

Ons schema is ongeveer (maar iedere dag anders):

08.00 uur BV
11.00 uur BV
14.00 uur BV
17.00 uur BV
20.00 uur BV
01.00 uur BV
04.30 uur BV

Zijn er nog meer mama's die nog alleen maar BV geven en waarvan de kindjes ook nog zo vaak komen?

 
Onze zoon is bij a 6 maanden.

Hij eet borstvoeding op vraag. Ik kan dus niet precies zeggen hoe vaak en hoeveel hij drinkt. Dit hangt heel erg af van t weer, hoe hij zich voelt, etc.

Sinds 2 weken geven we af en toe wat groente of fruit om hem aan de smaak en structuur te laten wennen. Dat is meestal in de avond rond ons avondeten.

Mag ik vragen waarom jullie je zo vast zetten op een schema. Niet om te oordelen het is enkel dat dat voor mij heel onnatuurlijk aanvoelt. Ik weet dat het cb dat aanraad maar wat zegt jullie eigen gevoel? Ik ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan