Eet tic??!

M & M's crunch..... nooit in huis gehad, nu zitten ze altijd in mijn boodschappenwagentje.... zucht... ik probeer me echt in te houden en niet elke dag aan te vallen op die dingen.... maar o wat is het moeilijk om mijn reuzenhonger met iets gezonds te stillen. Het is ook een mentale kwestie: "Ach ik kom toch zowiezo wel aan, dus dit maakt niet zo veel uit...!" Maar het moet er wel allemaal weer af straks... dus ik hou me echt in... soms kan ik de verleiding niet weerstaan en geniet ik er ook echt van, maar ik probeer door de weeks echt gezond te snoepen!
 
Hier geen honger, ik eet alleen als mn buik misselijkheid gaat vertonen. Ben nu alwel lekker ruim 7 kilo kwijt. Eet daarnaast ook veel gezonder. x-aantal komkommers per week en ook een aantal zakjes worteltjes. Heb niet echt trek in zoetigheid. Ook zin in cola neemt af, krijg daarna zo'n zure mond hahahaha

Ach ben het gewend, ben alle zwangerschappen flink afgevallen! Helaas zat het er na de bevalling snel weer aan......
 
In tegenstelling van mijn vorige zwangerschap heb ik nu juist weinig trek in lekkere dingen. Bij de vorige wilde ik het liefst veel zoetigheid en koekjes bleven ook niet bespaard.
Ik krijg nu echt last van dingen niet meer lekker vinden waar ik eerst van genoot haha.

Gisteren een cornetto gegeten, maar ik kreeg de verkeerde. Ik had zin in aardbei!!! Kreeg ik met chocola getverdemme smaakte naar beton dus vriendlief heeft deze maar opgegeten en nam ik daarna toch mijn aardbei ijsje, het was lekker maar niet zo lekker als ik had gedacht.
 
Vlees!!! Zo stom, normaal helemaal geen behoefte aan nu onwijze zin in de hele dag door. Beleg etc. En karnemelk, terwijl ik dat normaal écht niet lust.
Chocola doet het ook weer goed, de eerste 12 weken kon ik dat niet uitstaan, maar gelukkig nu wel weer!
 
Terug
Bovenaan