eetbuien

A

Anoniem

Guest
wie heeft er net als ik eetbuien,nu je zwanger bent???
dat had ik eerder nooit.

He hallo,

Jeetje vanavond kreeg ik geen hap door mijn keel met het eten en net heb soep en 2 boterhammen met kaas op.

Heb er ook last van. Maar ik probeer wel 'gezond' te eten. Want als ik iets van snoep pakt wil mijn zoontje het ook.

Succes

Wen

Nou... bij mij is het meer het tegenovergestelde... Heb helemaal géén eetbuien of trek in "vreemde'' eet-combinaties wat je vaak hoort.

Ik eet mijn brood en avondeten en heb nauwelijks trek in tussendoortjes (voorheen dus echt verslaafd aan chocolade en nam overdag en 's avonds vaak wat lekkers !!) en zit  nu  regelmatig aan het fruit. Mijn eetpatroon is dus wel veranderd, maar eigenlijk alleen maar ten goede ! Vreemd he?

Zo zie je maar, het kan zo veranderen !!

Groetjes Marasje

Ik heb het ook  en ik heb   vooral een vreselijke drang naar chocola. Maar ook naar boterhammen en crackers. En het is niet zo dat ik ga eten uit verveling ofzo maar ik heb echt honger!
Nu wil ik graag fruit eten maar sinds ik zwanger ben heb ik een afkeer tegen zuur (had ik eerst nooit) en ik vind de zoetste appel of kiwi ineens te zuur.. Dan maar wat meer komkommer ofzo haha!

Nou en of!!
vreetbuitjes zat heb ik maar geef er niet altijd aan toe, het zijn vooral de dikmakers waar ik zin in heb met name chips en vooral veel zoetigheid en soms afgewisseld met elkaar
Maar ja ik doe het niet teveel want het moet er ook weer allemaal af he
groetjes!!

Hoi iedereen,

Bij mij wisselt het heel erg, bv ik heb veel trek in  een broodje  haring  voor een paar dagen en daarna zou ik r niet meer aan moeten denken.. De ene nacht lig ik in bed met een ontzettende trek in bloemkool of broccoli (en als t er niet is KAN ik gewoon niet slapen), de volgende nacht is het een reep chocolade (dat hadden we dus laatst ook niet in huis, dus heb ik maar een pak hagelslag opengetrokken)  .. of ik ga eruit om vervolgens een pak melk leeg te drinken. Maar ik blijf wel veel trek hebben in   veel fruit, r moet altijd fruit in huis zijn, dat wel.

Groetjes Debby

hallo dames,

ik heb de eerste 5 maanden bijna nix binnen gekregen,zelfs mijn avondeten was al te veel.
na 3 happen zat ik prop vol.
dus in snoep enzo had ik helemaal geen trek.
maar nu eet ik alles wat los en vast zit,zoals gisteravond had ik net mijn avondeten op(rooie kool met aardappelen)was ik om 7 uur alweer pannekoeken met kaas aan het bakken??

groetjes patries

Hahahahaa Patries.... dan kan het dus nog veranderen?!!!

Weet ik alvast waar ik eventueel rekening mee moet houden (zal de pakken pannenkoekmix vast in huis halen, want een pannenkoek met kaas is ook wel erg lekker natuurlijk !)

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan