eetbuien

nou het is meer zo bij mij dat ik zin heb in lekkere dingen.
dus groente en aardappels absoluut niet( ga er bijna van over me nek) maar het moet toch.

Hoi hoi

haha eetbuienik heb het niet zo erg gehad,maar het is eigelijk met vlagen hoor.Vooral sàvonds.dan krijg ik trek in een broodje(eigelijk al heel de zwangerschap)filet amercan met uitjes.maar helaas..ik wacht daar nog eventjes mee om dat te eten.Vooral chocolade en snoep dat gaat er met vlagen veel in.en als het eventjes kan langs de MC Donalds rijden(waar ik normaal amper kwam).

het is niet raar hoor die eetbuien.het is per persoon verschillend denk ik..de een heeft er meer last van dan als de ander!Geef er heerlijk af en toe aan dat gevoel over

Liefs

Desi

Hoi,

Ik wil het nou geen eetbuien noemen, heb vroeger combi
van boulima/anorexia gehad, dus als ik aan een eetbui denk
zijn dat echt extreem hoeveelheden eten.
Maar voor de augurken met slagroom komen bij mij de
frikandellen met mayo voor in de plaats!
De eerste 5 maanden kon ik amper wat door m'n keel krijgen
omdat ik zo beroerd was, maar nu slaat het soms de andere
kant op. Klokslag 21 uur krijg ik altijd zin in frikandellen of
ander ongezond gesnaai hihi.
Ik moet hier niet elke dag aan toe geven,anders wordt ik helemaal
tonnetje rond. Maar ik het weekend mag het wel van mezelf,
ik vind dat wel onszelf best een beetje extra mogen verwennen.
Als het maar niet té is he....das nooit goed...

xx Syrah (32 wk)

hallo allemaal,

Die eetbuien heb ik ook wel last van gehad, maar dat vooral veel chocolade en zakken chips! Nu ben ik daar helemaal vanaf, ik ben nu 38 weken zwanger en ik denk dat mijn buik te vol zit!!!

Groetjes Brechtje

Hoi,

Ik heb de hele dag honger. Ook heb ik altijd zin in hartige dingen en dan vooral paprika chips. Voor mijn zwangerschap was ik een echte zoetekauw, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in. En ik drink ook liters appelsap.

Groetjes,
Daniëlle

Terug
Bovenaan