eetbuien

Zoherkenbaar smootylama!! Ik ben zelf ook een boulimia patient en dat valt niet mee als je zwanger bent. het gaat even goed en dan gebeurd er iets en pak je terug opje oude vertrouwde eetpatroon. ik doe het helaas zelf ook nog......ik weet ook niet of dat je braakt? probeer dat in ieder geval te vermijden, volgens de VK beter een eetbui dan braken!

t enige dat ik je als tip mee kan geven is als je het voelt aankomen ga even weg uit desituatie, naar buiten ofzo of bekijk je echo foto's helpt bij mij ook weleens! en alshetgebeurd, probeer je niet te schuldig te voelen, je kunt er dan niets meer aan veranderen!

succes meis, ik weet hoe moeilijk dit is!!
 
ik heb " gelukkig" binch eating. das de boulimia variant waarbij je dus wel eet buien hebt, maar dit niet compenseert door braken, laxeren of extreem sporten. Dus ik braak gelukkig niet. Ik huppel nu hele dag met een rol volkoren bisquit rond. drink veel water om een hongerig gevoel te beperken. Vaak doe ik de boodschappen nu lopend ipv fietsend zodat ik wat langer onderweg ben. dus inderdaad even uit die thuis situatie.
ik wil gewoon graag straks een zewanger buikje kunnen laten zien, en niet een volgegeten buikje.
als beebie nu eens een eetbuitje kreeg, hihi.
bedankt voor jullie tips en reacties.
das toch altijd erg prettig

smooty
 
Terug
Bovenaan