eetgewoontes of andere gekke dingen

Het onderwerp lijkt mij duidelijk.
Hebben jullie gekke eetgewontes nu jullie zwanger zijn of misschien wel andere gekke dingen.

Ik heb niet echt gekke eetgewoontes, maar heb wel veeeeel meer zin in chocola en andere snoepjes. Ook heb ik gewoon meer honger. Zit nu ook weer met een lekker plak ontbijtkoek achter de laptop.

Verder heb ik geen gekke andere dingen. Een collega van mij had toen ze zwanger was de neiging om steeds wc papier te maken met als gevolg genoeg voor een heel weeshuis.

ik ben beniueuwd.
groetjes daan

Hai

Ik heb ook zo;n trek en vooral in chocolade met hazalnoot.
Ook heb ik deze x veel trek in ijs.

Had ik bij mijn eerste kind ook maar was toen 30kg aangekomen.
probeer er nu wel op te letten, maar is zo moeilijk!!!

overigens de bakerpraatjes zeggen dan dat je een meisje krijg.
ik krijg een jongen.

groetjes 4 kidz

hallo,

ik heb verschrikkelijk veel zin in ijs!! vooral sávonds tegen een uurtje of 9, kan me moeilijk beheersen!! maar nu moet ik wel want ik heb zwangerschapssuiker dus helaasmaar messchien na de bevalling weer !! maar dan zal de trek wel weer weg zijn tenminste in het vele ijs.....

groetjes susanne

Ik ben van nature al een echte snoeperd die altijd honger heeft dus het meeste valt niet eens echt op! Wel heb ik deze keer echt wel minimaal 1 maal per dag zin in een broodje frikandel met mayo...heb alweer zin erin nu ik het opschrijf!

Groetjes Brechtje

Ook ik eet meer chocola (heb het nooit lekker gevonden!), spinazie en melk (drink ik sinds mn 12e ofzo niet meer!). Ik denk dat mijn lichaam extra ijzer en calcium ofzo nodig heeft. Het is ook niet slecht voor je, chocola enigszins maar spinazie en melk niet, dus ik eet het gewoon wanneer ik er trek ik heb. (morgen spinazie op het menu ;))

In het begin van de zwangerschap moest ik overal sambal op smeren, ik weet bij god niet wat daar nou in zit, maar ik wist al met 3wkn zwangerschap dat ik zwanger was, puur en alleen door die obsessie met de sambal. het was namelijk de 1e keer ook zo!

groet, hilal
29 w 1 d

Hallo meiden,

Bij mijn eerste ging ik vreselijk veel gekookte eieren eten, terwijl ik daar helemaal niet zo dol op ben. En er gingen potten pindakaas door heen. Echt veel.
Nu heb ik eigenlijk niet echt een ander eetpatroon, vind alleen niet al het eten zo lekker smaken als anders. Zoals stampotten, wat ik normaal heerlijk vind. Maar eet gewoon goed en alles..

Groetjes

Hallo,

Bij mijn eerste zwangerschap moest overal satesaus op. En sindsdien lust ik geen koffie met melk meer. Bij de gedachte alleen al... Nu heb ik vooral de neiging om gezuikerde banaantjes te eten. Hhhmm. Maar waar er voor mijn zwangerschap geen stuk chocolade veilig was kan ik dat nu niet meer zien. Verder vooral zin in kaassoufle's.
gr anita

Hoi,

nee niets geks eigenlijk.
Ik heb wel 'meer' zin in snaaien zoals chocolade en andere lekkere dingen en ja waterijsjes gaan er ook goed in.
Geen gekke combi's of zo iets.

Waar ik in het begin last van had was baklucht van vlees, maar dat valt nu wel mee.
Van koffie (meer als 1 kopje achter elkaar) wordt ik misselijk, dus dat drink ik op het moment niet zo veel.

Groetjes!

Terug
Bovenaan