eetgewoontes of andere gekke dingen

Ik eet en snoep nog net zo 'veel' als voor de zwangerschap
De eerste 14 weken kon ik alle eten wel vervloeken en dan vooral de geuren....
Maar nu....chocola, chips, lekkere toetjes mmmmmmjammie...maar ook fruit en
normaal ben ik niet zo'n fruit-eter.
Ik ben nu bijna 8 kilo aangekomen. Maar eerlijk gezegd maakt me dat niet zoveel uit. Dat lossen we na de bevalling wel weer (gedeeltelijk) op

Groetjes Manda 26wk

Hallo!
Dit is mijn tweede zwangerschap en is wel anders dan de eerste.
Bij Max at/dronk ik vooral kaas, fruit, melk en liters ranja. Dus lekker gezond.
Het bakerpraatje dat een meisje je schoonheid wegneemt in de zwangerschap klopt bij mij wel een beetje. Mijn altijd gladde en pukkelloze gezicht en rug is (vooral de eerste maanden) veranderd in elke week wel wat puistjes! En mijn haar is vetter.
Het feit dat ik nu vooral ongezond eet helpt natuurlijk ook niet echt mee. Lekker friet en frikandel speciaal, veel snoepjes, chocola(magnum Temptation) en toevallig de chips juist minder. Ik hoop het een beetje goed te maken met de vitamines die ik dagelijks slik (vit.C en Gravitamon).
Mijn gewicht was 55kg en nu is het 62,5kg met 25.3 weken zwangerschap: normaal dus.

Groetjes Alina!

Hoi,

ik wist dat ik zwanger was doordat ik ineens weer melk begon te drinken en mijn man vroeg waarom ik niet meteen over mijn nek ging! Even ter verduidelijking, ik walgde echt van melk, moest het niet hebben!

Verder ben ik aan de eierkoeken, kan er zo vier achter elkaar (eet erg langzaam, haha) weg werken!

Maar verder, nee heb eigenlijk minder trek, chips eet ik veel minder van, snoep ben ik ook zo zat, voorheen at ik van beide een zak leeg als het tegenzat...

Maar ja, dat minder trek uit zich ook wel in mijn gewicht, ik ben totaal pas 8 ons aangekomen! Mijn startgewicht was wel hoog, dus de vk vind het niet erg, zolang ik me maar goed voel, niet te moe of lustelooos of duizelig ofzo!

Wel was ik voorheen echt dol op koken, maar als ik nu een pan op het fornuis zet zakt de moed me al in de schoenen! Hopelijk komt dat wel weer goed, want anders zijn er teveel mensen teleurgesteld, haha!

groetjes
Sas

nou tijdens de zwangerschap van caithlyn had ik de 1e weken alleen maar zin in friet friet friet en kwam in totaal 17kilo aan (waarvan zeker 10 kilo is blijven hangen)
tijdens deze zwangerschap at ik de 1e weken alleen maar fruit fruit fruit
maar de laatste week heb ik weer alleen maar zin om alles te eten wat ik in huis heb pff t zijn nu ngo maar 3kilo wat eraan zit maar als ik zo door ga savonds worden het er 100 hahaha

Ahhhhhhh olijven!!! Ik at ze ook nooit...
Nu ben ik er gek op! En dan het liefst de knoflook olijven...
Maar dat doe ik maar niet te vaak...
Niet zo fris voor de klanten op mijn werk...

En komkommers...veel komkommers..

Terug
Bovenaan