Eetschema baby 14 weken

Mijn zoon woog 3wkn geleden 6,8kg (zou nu wel 7kg zijn) 
Hij slaapt snachts niet door, soms geven we de fles slapend in bed maar dan wordt hij de laatste tijd weer wakker om 1/2uur. (Eerder pas om 6uur)
Gister hem echt wakker gemaakt voor de fles en toen werd hij vannochtend om 3:45uur wakker.
Soms laten we hem doorslapen om 23:00uur en krijg hij zijn fles als hij wakker wordt rond 1/2uur.
Vaak komt hij dan ook ng rond 3/4/5uur.
Dan geven we een klein flesje, 90ml water 2 scheppen. Hij heeft eigenlijk geen voeding nodig want met speen alleen red hij het ook maar hij slaapt wel beter in, vandaar het kleine flesje. (Ook al krijgt hij dan teveel). 
Dus elke dag weer een afweging wat we gaan doen ? 

Jou kindje dan hoe zwaar en welk eetschema? 

Mijn dochter is 11 weken en krijgt 6x150cc. Dat gaat er net in, 180cc red ze nog niet. Meestal komt ze s nachts alleen om 5.00, dat is de eerste en dan elke 3-3.5 uur. Soms laat ze er uit zichzelf 4 uur tussen. Ik maak haar niet wakker voor een voeding. s Avonds soms om 21.30 de laatste, soms om 23.00.. net hoe het uitkomt. Hier dus geen vaste tijden!

Aan ljaan
Mijn dochter was afgelopen donderdag 5,8 kilo en we hadden nog niet echt een schema tenminste daar worstelde we mee. Ze krijgt 5x 180 en in de nacht heeft ze hem ook niet nodig en gebruinen we ook een tutje en dan is het voldoende

Fijn alle reacties! 

Terug
Bovenaan