A
Anoniem
Guest
hoi hoi,
dit is het eetschema (patroon) van mijn bijna 10 maanden oude zoontje
7.00 180 cc fles (altijd helemaal op!)
10.00 fruithap (ook altijd op!)
12.30 2 boterhammen + fles 100cc (boterhammen gaan helemaal op maar de fles vaak maar voor de helft, ook als ik maar 1 boterham geef!)
14.30 tussendoortje (sap 200cc met koekje)
17.00 warme hap + toetje (weer alles op!)
19.00 flesje 180cc (drink ie nauwelijks van)
Nu hebben we al gehoord van het CB dat de fles van 19.00 mag vervallen maar dan moet ie de andere 2 wel goed opdrinken! pap van de melk maken heeft geen zin want het is Nutramigen en die ruikt en smaakt naar bedorven melk. Tevens weet ik niet wanneer is die pap moet geven wat hij eet altijd alles op dus is er geen ruimte meer voor ook nag een vol bord pap!
Soya krijkt hij in de vorm van een toetje dus ik durf hem nog geen doyamelk erbij te geven, bang dat hij te veel soya binnen krijgt. Hij is pas 10 mnd..
We geven extra vitamine D druppels om het eventuele melk tekort aan te vullen.
Wat is jullie schema??
en geven jullie ook al groente uit het vuistje? of heel op het bordje (niet geprakt of gepureerd?) onze man slikt alles namelijk heel door zonder (of nauwelijks) te kauwen
Ik vindt experimenteren met een stukje komkommer doodeng!
dit is het eetschema (patroon) van mijn bijna 10 maanden oude zoontje
7.00 180 cc fles (altijd helemaal op!)
10.00 fruithap (ook altijd op!)
12.30 2 boterhammen + fles 100cc (boterhammen gaan helemaal op maar de fles vaak maar voor de helft, ook als ik maar 1 boterham geef!)
14.30 tussendoortje (sap 200cc met koekje)
17.00 warme hap + toetje (weer alles op!)
19.00 flesje 180cc (drink ie nauwelijks van)
Nu hebben we al gehoord van het CB dat de fles van 19.00 mag vervallen maar dan moet ie de andere 2 wel goed opdrinken! pap van de melk maken heeft geen zin want het is Nutramigen en die ruikt en smaakt naar bedorven melk. Tevens weet ik niet wanneer is die pap moet geven wat hij eet altijd alles op dus is er geen ruimte meer voor ook nag een vol bord pap!
Soya krijkt hij in de vorm van een toetje dus ik durf hem nog geen doyamelk erbij te geven, bang dat hij te veel soya binnen krijgt. Hij is pas 10 mnd..
We geven extra vitamine D druppels om het eventuele melk tekort aan te vullen.
Wat is jullie schema??
en geven jullie ook al groente uit het vuistje? of heel op het bordje (niet geprakt of gepureerd?) onze man slikt alles namelijk heel door zonder (of nauwelijks) te kauwen
Ik vindt experimenteren met een stukje komkommer doodeng!