Eeuwige red devils...

Hey meiden,

Helaas....vanochtend ben ik na de 3e IUI ook weeeer ongi geworden :(
Hoopte nog even op een innestelling, maar nee...
En de groentenman zei net ook nog zo vrolijk, veel fruit goed voor de kids.
Welke?! Fijne vent.
Begin soms echt moedeloos te worden, het is zo oneerlijk...
Mother Nature is maar een akelig kreng.

Ik ga m'n pizza eten.
meiden tot later,
dippy Suus

he suus, wat een rotdag! wat ontzettend jammer weer. echt balen! en wat zijn er veel mensen onnadenkend he? aan mij wordt t ook zooooo vaak gevraagd of er van uit gegaan. pffffffffff, en dat als je net ongi bent geworden.
ik heb dat ook heel vaak gehad, dat ik hoopte op een innesteling. waarom hebben andere mensen dat dan wel???????
ik kom trouwens net uit de stad en heb 2 flesjes van de beroemde bachremedies gekocht. baat t niet schaadt t niet, he? t was wel moeilijk de goede soort te bedenken, mischien had ik er iets dieper in moeten duiken. maar ik ' worstel' al heel lang met in meer en mindere mate opduikende faalangst en ook heb ik er eentje genomen voor energie, want ik merk dat dat een beetje begint op te raken. nu maar bekijken of t een beetje helpt, ik ben benieuwd en sta ik ieder geval open er voor...nu nog een druppelflesje, had ze wel even kunnen zeggen die verkoopster!
suus, ik hoop dat je evengoed een fijn weekend hebt . dipje misschien maar gewoon toelaten en jezelf weer ns goed verwennen?
ik hoop zo dat we binnenkort ook goed nieuws krijgen! ik geloof er nog steeds in hoor!
liefs, lis

Hoi Suus,

Joh, wat akelig voor je! Echt niks aan he, kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor, is soms ook zo oneerlijk verdeeld. Sommigen worden maar zo zwanger en zijn dan niet eens blij en als je heel graag wilt, duurt het eindeloos laaaannnnnggggg! Bah.
Hoop dat je je een beetje op andere dingen kunt richten en dat je ondanks alles een goed weekend hebt.
Krijg je nu ook nog een 4e keer iui? En hoeveel van die behandelingen kun je krijgen?

Liefs,
Joan

Wat verschrikkelijk voor jullie!!!!
Inderdaad niet zo tactisch van de groenteman. Hij weet niet beter moet je maar denken.
Komen jullie nu in aanmerking voor IVF?
Heel veel sterkte meissie!
Liefs Inge

Ha Suus,

Balen, balen, balen.
Begreep uit jouw reactie van vanochtend dat je al lang bezig bent. Ik had het je dan ook echt gegund.
Die kerels zoals je groenteboer zijn inderdaad super irritant. Net zoals van die lui die elke gelegenheid aangrijpen en wanneer je alleen maar zegt dat je honger hebt of iets vergeten bent, o ... ze is zeker zwanger.

Hou je haaks!!
Gonnie

Hoi Suusje
Wat kl#te zeg! Dat het met de derde iui
nog niet gelukt is. Ik gun het je zo. Ik weet wel een beetje wat je doormaakt meissie. Wij zijn ook al 17 maanden aan het w88e op een liefdesbabay maar helaas. Sommige mensen moeten (veel) meer geduld hebben dan andere. En ffe over Mother Nature.... Das inderdaad een kreng. Nou maak er ondanks de red devils toch een leuk weekend van. En de volgende NOD zijn we (als het goed is) samen. Ik heb mijn red devils namelijk vandaag ook gekregen. Nu maar hopen dat het volgende maand een witte engel is.

Treur niet te veel meid, onze tijd komt nog echt waar!

He, die Suus,
Goh wat jammer zeg, ik had toch nog wel een beetje hoop voor je, maar helaas.
Voel je maar lekker even kl"te hoor, het duurt ook zo ontzettend lang, je geduld wordt wel op de proef gesteld he,bah.
En nu dus (hopelijk niet te lang) wachten op de 1e ivf behandeling, krijg je tussendoor dan nog wel iui?
Joh,heb maar lekker even een flinke baaldag en daarna kun je er hopelijk weer tegenaan ,met nieuwe, frisse, positieve, maar ook erg veel geduld(ige)moed.
Sterkte joh, enne het komt ooit allemaal goed, DAT MOET GEWOON!!!!
Knuffel v. PLuk

lieve suus,

ik wil je ook ff n hart onder de riem steken!
ik weet wel dat er weinig woorden zijn die je weer op kunnen beuren maar ik denk wel aan je!
kben nog niet zo heel lang hier, en wist dus niet dat je met iui bezig was/bent. hoevaak "mag" je dat doen?

wat de vorige meiden hierboven al hebben geschreven, ga met je vent iets doen het weekend zodat je je gedachte ff kunt verzetten!
hou je taai!
xx kimpansee

Terug
Bovenaan