Eeuwige red devils...

Hoi Suus,
he, wat jammer dat het weer niet is gelukt. Had het je echt gegunt. [net als iedereen hier op dit forum denk ik]
Ga lekker balen, veel lekkere dingen eten, mopperen, schelden op het Nederlands elftal en de volgende ronde weer met goede moed verder.
Groetjes Arina

Hee lieve meiden,

Bedankt voor jullie fijne hartonderderiemstekertjes!!
We hebben effe lekker bij vrienden gezeten met een neut en zij begrijpen het erg goed, dus das super!

Lis, grappig dat je de BB hebt gekocht, hihi! Toch aangestoken, heb je ook de groene folder meegekregen?
Daar staat ook in over de dosering, nl.
Leen bij de bieb ook eens het boekje
"Bachremedies voor vrouwen" van Judy Howard. Geeft veel herkenning en uitleg.

Ladies, in principe 'hoeven' we geen 4e iui te ondergaan, kan wel als we willen, maar de gyn. zegt dat eigenlijk alleen de 1e 3 iui's het beste resultaat oplevert. Voor het rustpunt vind ik het wel goed om even ouderwets te klussen op mn vruchtbare dagen! Heb je nog 'n standje in de aanbieding Inge, haha!!

We komen nu in aanmerking voor IVF en hebben op 24 aug. een intakegesprek met een hele goeie (andere) gyn. Omdat we naar Utrecht moeten en daar een wachtlijst is van ca. 5 maanden :(( zal het volgend jaar worden voordat een 1e poging zal plaatsvinden. We zien wel of we in de tussentijd dan alsnog een extra iui poging doen.

Wens jullie ook veel suc6 en sterkte, tot snel,

veel liefs van Suus

He meid, dat is weer balen he, fijn dat jullie zulke goede vrienden hebben, (hebben wij gelukkig ook) maar niet iedereen begrijpt je soms zo goed he? Ik hoop voor jullie dat die maandjes wachten voorbij vliegen, en misschien zelfs wel goed nieuws oplevert en dat het niet meer nodig is (je weet maar nooit he)
Meid fijn weekend (ondanks dit vervelende bericht)!

Liefs Molly.

Shit hee!!
Heel erg dat het weer niet gelukt is. hoop ook dat het snel augustus is voor jullie.
Ik las iets in jouw verhaal over bachbloesem. Welke is dat? Ik heb op internet gekeken, en der staan er 38!! Onder het mom van: baat het niet dan schaadt het niet... wil ik me daar ook eens in verdiepen.

Brigitte XX
Oja. Mijn red devils zijn denk ik ook weer in aantocht.

Nou jaaaaaaa zeg net of ik hier de standjes expert ben!!!
Misschien komen we elkaar wel tegen in Utrecht want ik sta op diezelfde wachtlijst. Zullen we een teken afspraken? (hahaha) 3 keer niezen en 2 rondjes op je stoel draaien!

Liefs Inge

Brigitte,
Die Bachbloesems, tja idd 38 soorten afhankelijk van je klacht(en)! Haal ook even die folder of lees een boek (zie boven een tip) dan weet je meer wat voor jou van toepassing is.
Gezellig Inge, hoe lang sta je al op die wachtlijst? En is een witte bloem achter het oor ook goed, aloha! Want anders word ik zo draaierig en ik nies nooit op commando! Die lijst is toch 5 mnd. of niet?
Tot snelli, lfs. Suus

Terug
Bovenaan