Eeuwige twijfelaar....HELP!!!!

Dat is het meest briljante advies dat ik ooit gekregen heb: laat je man beslissen. (nooit geweten dat dat ook kan... hahaha... geintje!) Ik ga het hem alleen niet zeggen, want dan is het hek van de dam ;-)

Maar ik denk dat het in dit geval de beste oplossing is ja...

Heel eerlijk: ik denk dat als je twijfelt tussen 2 namen die je mooi vindt, dat het dan niet eens zoveel uitmaakt welke van de 2 het wordt. Misschien vloek ik wel in de kerk hoor, maar ik denk dat de naam die je kiest (welke dan ook) helemaal past.

Voor onze zoon er was twijfelde ik tussen 2 namen die we mooi vonden. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik ooit gedacht heb aan een andere naam dan die mijn zoon nu heeft. Maar als het de andere naam was geworden, had ik me dat denk ik ook niet voor kunnen stellen. Snappen jullie wat ik bedoel?

Heb ook nog niet naar geboortekaartjes gekeken, dus hier (nog) geen twijfels.

Wij zijn er al helemaal uit! 4 namen en het geboortekaartje was met 20 weken al besteld. we vonden het zo'n lief kaartje. af en toe twijfel ik wel aan de namen en toch vind ik ze nog steeds leuk, maar ik ben gewoon heel benieuwd welke combinatie het wordt.( we weten nog steeds niet wat het gaat worden) dus straks een dubbele verrassing.

Terug
Bovenaan