Effe iets anders....uitstrijkje :-(

Als ik het goed begrepen heb, is de kans op onregelamtige cellen heel groot tijdens de zwangerschap. Ik had bij mijn laatste ook pap 2 .Bleek later dat ik al zwanger was ten tijden van het uitstrijkje...Een aantal weken na mijn zwangerschap hebben ze opnieuw gekeken en toen was alles in orde..
Groetjes Kuif

wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen was: juist door je zwangerschap heb je die onrustige cellen, dus niet echt iets om je zorgen over te maken (maar ik ben geen arts hè) succes!

pff.. morgen maar bellen dan.. slik..
't scheelt dat het onder allemaal wat wijder geworden is door de bevalling.. ..
dat was eerder een probleem..

(ik schaam me denk ik echt een ongeluk als ik daar lig, vooral bij deze huisarts. Stom hè, bij de bevalling was er een jonge stagiar bij, een man, toen scheelde het me niks)

Erg he die dingen die je blijft uitstellen...
Ik moet al tijden naar de tandarts of eigenlijk ziekenhuis om me andere 2 verstandskiezen eruit laten halen(snijden).
De vorige keer was het niet zo goed bevallen  
Maar ja...
Moet toch een keer een afspraak maken.

Succes!
xx

OOk ik vond het meevallen, maar ik zag er ook niet tegen op en kon me daarom goed ontspannen. Leuk is het niet, maar het is inderdaad voor een goed doel.. Succes en sterkte
Gr. mamajo.

Ik ben afgelopen zaterdag 34 geworden, dus volgend jaar mag ik ook. Niet weer, want toen ik 30 was, kreeg ik pas in oktober een uitnodiging. En toen ik een afspraak had gemaakt (ook na even uitstellen) in december, was ik net zwanger. Ik heb toen gebeld en het uitstrijkje ging niet door. Maar tot nu toe heb ik geen herhaalde uitnodiging gehad. Zal dus wel ergens mis gegaan zijn.

In onze praktijk wordt het uitstrijkje wel door de assistente gedaan. Ik hoop dan wel een afspraak te kunnen maken met de "jonge" assistente. De "oude" (rond de 50-55) meent zo ongeveer dat ze zelf inmiddels huisarts. Ik kan met haar niet goed overweg.

Succes meid!

Groetjes,
Susan

Hoi Hoi!

Nou meiden, ik heb al heel vaak uitstrijkjes laten maken, niet dat het een hobby is geworden, maar ik deed het 1x per jaar, tot ik een vaste relatie kreeg.
Maar ik vraga idd wel altijd om een vrouwelijke huisarts (ik zit bij een praktijk en mijn 'eigen' arts is een man, maar dat vindt ik ook niet prettig...
Ik ben 28 dus nu kan ik dus nog ene paar jaar wachten tot het 'moet'!
Maar, maak er geen 'big deal' van, leuk is anders, maar het duurt niet zo lang, en je meot maar denk, voor de arts is het ook geen favoriete bezigheid, die zal ook proberen het zo kort mogelijk te houden hahaha

xxxx

Terug
Bovenaan