Effe kennismaken!!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie. Jullie moeten weten hoe opgelucht ik ben. Ik rookte ook 1,5 pakje per dag, maar dat is nu dus tussen de 5 en 10 sigaretten per dag.

Ik voel niets aan mijn darmen, de bypass van mijn maag heeft niet veel gevoel achtergelaten. Ik heb nooit honger (geen geknor dus) en voel eigenlijk bijna niets.

Echt leuk dat er zo'n site bestaat waar we ons hart kunnen luchten.

Nogmaals allemaal erg bedankt.

Groetjes Aysu

Ik ken de krampen ook, heb ze in deze zwangerschap maar had ze in mijn vorige zwangerschappen ook...
Vooral als ik "vet" gegeten had, prik gedronken of gewoon te weinig rust had genomen...

Toevallig heb ik vannacht nog anderhalf uur boven de plee gehangen, moest overgeven van de pijn.
Ik weet dat het ligt dat we een feestje hadden om 2 uur ben ik krom lopend van de pijn naar huis gegaan en ik denk toch een sinnasje teveel....

Ook ik rook, ongeveer 4 a 5 per dag, heb ik elke zwangerschap gedaan....Bij de eerste is het bij 22 weken mis gegaan maar dat had niks met het roken te maken... Nova was 8 pond en 51 cm en te vroeg geboren....ik besef wel dat ze misschien wel 10 pond had kunnen zijn....je weet het nooit...
Ik voel me opzich wel schuldig, maar door wat er bij ons in de eerste zwangerschap is gebeurd is dit allemaal al super gestresst het zwanger zijn....
In overleg met de gyn rook ik dus een paar sigaretten en op de tig echo's die we moeten hebben kijken ze wel steeds hoe mijn placenta eruit ziet....

Hoi Randy,

Zoals ik al zei kan ik bijna niets eten. Ik eet evenveel als een kind van 4 a 5 jaar op een dag, dus denk ik dat het aan vet niet ligt. Ik mag sowieso geen prik hebben, na mijn maagverkleining. Het is inderdaad zo dat ik erg weinig kan slapen (ben al blij als ik 4 a 5 uur kan slapen) dus altijd moe ben.

Ik zie dat jij ook veel hebt meegemaakt en wens je veel succes met je zwangerschap.

Groetjes Aysu

het verbaasd me echt dat er nog zoveel mensen roken??
Kun je dat niet een paar maanden laten?
Heb vroeger ook gerookt, maar ben meteen gestopt toen we met kinderen wilden beginnen.

Ik weet wel dat je kind gewoon gezond kan zijn als je doorrookt, maar ik heb eens een documentaire gezien waarin ze lieten zien wat er met het kind in de buik gebeurde als de moeder een hijs van haar sigaret nam.....
Dat kindje kronkelde van de last dat het daar van had, bij iedere hijs weer.....

Nou, dat was voor mij voldoende om het niet te doen.
Maar iedereen zijn eigen keus hoor!
Wou alleen kwijt dat het niet alleen om het eindresultaat gaat, maar dat je kindje tijdens het roken ook echt last heeft daarvan!

Terug
Bovenaan